Recenzja, Eveline Odmładzający krem do rąk 8w1- młode dłonie

Cześć dziewczyny;)


Minął tydzień od mojego ostatniego posta, by święta mnie całkowicie nie rozleniwiły zabrałam się dzisiaj za zrecenzowanie dla Was kolejnego produktu z paczuszki od Eveline a jest nim 
Odmładzający krem do rąk 8w1

Zapraszam:)




Od producenta:
 
Innowacyjna szwajcarska formuła, bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu odmładzającym, intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje. Stymuluje odnowę komórkową, wzmacnia strukturę naskórka i opóźnia procesy starzenia

Kompleksowe działanie 8 w 1 :

1. Intensywnie odmładza skórę
2. Przeciwdziała oznakom starzenia
 3. Przyspiesza naturalne procesy regeneracji
 4. Długotrwale nawilża i wygładza
 5. Poprawia jędrność i elastyczność
6. Rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt
 7. Odżywia i wzmacnia paznokcie
 8. Koi i łagodzi podrażnienia

Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i UREA  w jednej formule bioHyaluron Plus Complex intensywnie nawilża i wygładza. Olejek makadamia  przyspiesza naturalną regenerację i odbudowę naskórka. Volufiline wspomaga proces zwiększenia objętości podskórnej tkanki tłuszczowej, wyraźnie napinając, ujędrniając i uelastyczniając skórę dłoni. Kombuchka przywraca optymalną gęstość skórze. Skutecznie liftinguje i wygładza. Ekstrakt z lukrecji rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.

Cena:

11,37 zł ( na stronie producenta KLIK)
9,99 zł (Rossmann)




Pojemność:

75 ml



Opakowanie:

Produkt zamknięty jest w standardowej tubce, która łatwo się otwiera, ale nie samoczynnie, zatem nie musimy martwić się o niemiłą niespodziankę w torebce;) 
Tubka posiada ładną kobieca kolorystykę.


 Skład:





Zapach:

Krem pachnie bardzo kobieco i delikatnie, zapach długo utrzymuje się na dłoniach


Konsystencja:

Produkt jest moim zdaniem troszkę za rzadki


Moja opinia: 

Często używałam kremów do rąk z Eveline ale nie z serii 8w1. Krem bardzo ładnie pachnie i łatwo rozprowadza się na dłoniach z sprawą lekkiej, rzadkiej konsystencji a w dodatku bardzo szybko się wchłania. Dobrze nawilża dłonie, pozostawia je mięciutkie i delikatne.
Mam wrażliwą skórę i zawsze po praniu ręcznym występują u mnie podrażnienie na dłoniach, krem idealnie sobie z tym radzi, łagodzi je i odżywia.
Niestety nie podoba mi się fakt iż zostawia lepkie dłonie:( Niby już się wchłonął a niestety klei się przez cały czas, troszkę mnie to drażni nie lubię takiego efektu.
Jeśli chodzi o odmłodzenie skóry hmm... nie wiem co mam powiedzieć na ten temat;)
 Używam produktu miesiąc, dłonie są takie jak zawsze;)


Moja ocena:

6/10






Miałyście kiedyś ten krem?:)
Pozdrawiam!



K.






10 komentarzy:

  1. Chyba moim ulubieńcem w 100% by się nie stał, ale kiedyś chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do moich ulubieńców też go nie zaliczę...

      Usuń
  2. Tego kremu akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś niewidzialne rękawiczki z Eveline i się nie polubiliśmy. Trochę mnie to zraziło, więc raczej się nie skuszę na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam niewidzialnych rękawiczek :-) był całkiem ok:-)

      Usuń
  4. Ojj nie konsystencja już widzę że nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę te o innej konsystencji...bardziej masełkowatej :-)

      Usuń
  5. też dla mnie jest trochę za rzadki, a na dodatek troszkę dłużej się wchłania. ale póki co jest dla mnie dość przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam krem do rąk z serii 8 w 1, taki w niebieskim opakowaniu. I ta lepkość na dłoniach mnie strasznie w nim denerwuje. Zużywam go do stóp i na łokcie/kolana, bo do rąk to mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...