Recenzja, Eveline Kwas hialuronowy 100%

Cześć;)


Moje Kochane przychodzę dzisiaj do Was z opinią na temat kolejnego, trzeciego już produktu z paczuszki od Eveline, jest nim 100% kwas hialuronowy.
 Serdecznie zapraszam :)







Od producenta:
(źródło: KLIK)

Innowacyjna formuła serum ze 100-procentowym kwasem hialuronowym głęboko nawilża i regeneruje skórę, opóźniając procesy starzenia się komórek. Błyskawiczny lifting skutecznie wypełnia istniejące zmarszczki oraz wszelkie nierówności. Przywraca skórze idealną jędrność i elastyczność. Doskonale napina, wygładza i rozjaśnia naskórek. Skóra nabiera młodzieńczego blasku i świeżości.
Serum nawilżająco-wygładzające zapewnia BŁYSKAWICZNY LIFTING:
• wypełnia głębokie zmarszczki
• poprawia napięcie i jędrność skóry
• głęboko regeneruje i odżywia
INNOWACJA! SPEKTAKULARNY EFEKT ODMŁODZENIA SKÓRY!
Zastosowanie innowacyjnej formuły ze 100-procentowym kwasem hialuronowym daje natychmiastowy efekt idealnego napięcia, wygładzenia i nawilżenia skóry.
Potwierdzona skuteczność działania*:
  • widoczna poprawa napięcia skóry
  • wzrost jędrności i elastyczności
  • odbudowa bariery hydrolipidowej naskórka
  • natychmiastowa redukcja zmarszczek
  • intensywne, głębokie nawilżenie
  • poprawa sprężystości
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet.
PRODUKT JEST ALTERNATYWĄ DLA PROFESJONALNYCH INIEKCJI HIALURONOWYCH.






Cena:

ok. 20 zł








Pojemność:

15 ml
 
 
Opakowanie:

Serum zamknięte jest w małej tubeczce zakręcanej korkiem, posiada ona spiczaste zakończenie ułatwia to zatem aplikację.



Zapach:

Produkt jest bezwonny



Konsystencja:
 
Posiada bardzo rzadką konsystencję, niczym woda
 
 

 
 
 
Moja opinia: 


Zacznę od tego, że z pewnością sama nie skusiłabym się na produkt tego typu, cieszę się że miałam okazję go przetestować. Po pierwsze troszkę zawiodłam się tym że produkt nie posiada żadnego zapachu oraz konsystencja jest zbyt wodnista, dosłownie spływa po twarzy niczym woda;) Jeśli chodzi o efekty... używałam produktu zgodnie z zastosowaniem na "kurze łapki" oraz zmarszczki mimiczne na czole oraz wokół ust, zauważyłam że skóra stała się bardziej nawilżona oraz naprężona, wygląda na bardziej promienną, ale jeśli chodzi o długotrwały lifting... wierzę tylko w pomoc chirurgów;) Dodatkowo kosmetyk bardzo szybciutko się wchłania. 
Myślę że kiedyś wrócę do tego produktu.

Moja ocena:
 
7/10
 
 
 
 
 
 
Co sądzicie o kosmetykach tego typu?:)
Pozdrawiam.
 
 
 
 
K.
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Czytam o nim wiele dobrego i przyznam, że sama chętnie bym go wypróbowała, ciekawe jak by się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sądze że zawsze warto zapobiegac bo po fakcie nie ma co juz sie spodziewac efektow wow;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w posiadaniu kwasu hialuronowego ze ZSK i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...