Recenzja, Eveline Ideal Stay, Fluid trwale kryjący bez efektu maski, nr. 15+ haul ♥

Cześć Dziewczyny!



Przygotowałam dzisiaj dla Was recenzję podkładu Eveline Ideal Stay oraz mały zakupowy haul;)
Jak już wiecie podkład dostałam w ramach współpracy z marką Eveline około miesiąc temu. 
Przyszedł czas by troszkę Wam opowiedzieć o otrzymanych produktach.
Zaczynam więc od podkładu.
Zapraszam!;)


Dla przypomnienia w paczuszce znajdowały się:



 
Do rzeczy:)


Od producenta:
 
Nowa innowacyjna formuła podkładu Ideal Stay bogata w zaawansowane składniki aktywne. Doskonale kryje niedoskonałości, zapewnia gładką i perfekcyjnie matową cerę przez 12h - bez efektu maski! Koenzym młodości Q10 dodaje skórze energii i poprawia naturalne funkcje ochronne naskórka. Technologia Long - Lasting Effect 12h zapewnia niezawodną trwałość makijażu przez cały dzień.
Do każdego rodzaju cery, bez ograniczeń wiekowych.



Cena:

Około 12 zł



Pojemność:

30ml



Opakowanie:

Produkt zamknięty jest w zgrabnej tubce zakręcanej na korek, tubka wykonana z elastycznego plastiku



Skład:

Skład: Aqua/Water, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Mineral Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Isopropyl Myristate, Cyclomethicone, PVP, Glycerin, Talc, Dimethicone, PEG-20 Methyl Glucose Sequistearate, Magnesium Aluminum Silicate, Glyceryl Stearate, Polyacrylamide, Polydecene, Laureth-7, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, DMDM, Hydantoin, Triethanolamine, Parfum, Lecithin/Carnitine/Ubiquinone, Disodium EDTA, CI 77491, CI77492, CI77499.





Zapach:

Produkt jest bezzapachowy


Konsystencja:

Podkład ma odpowiednią konsystencję, nie jest za rzadki ani za gęsty


Moja opinia: 

Nigdy wcześniej nie miałam okazji używać podkładu marki Eveline, cieszę się że w paczce znalazł się właśnie taki produkt. Zacznę od tego, że podkład ma dla mnie znakomitą konsystencję nie jest za rzadki ani za gęsty i właśnie dlatego łatwo i przyjemnie rozprowadza się na naszej twarzy. Jednak należy uważać ponieważ bardzo szybko zastyga, trzeba jak najszybciej  rozsmarować go ponieważ może się niestety "zwałkować". Bardzo ładnie kryje wszelkie niedoskonałości. Musze Wam powiedzieć że bardzo pozytywnie zaskoczył mnie swoją trwałością. Na twarzy potrafi utrzymywać się prawie cały dzień i nadal wygląda nienagannie;) Wykonałam test a mianowicie, położyłam go na twarz z samego rana (8.00) , nie pudrowałam twarzy, nie nanosiłam żadnych poprawek i muszę przyznać że moja twarz (strefa T ) zaczęła się świecić dopiero koło godziny 16.00. Dla mnie to niesamowite odkrycie, ponieważ nie mogę się obejść bez kilkukrotnego "przypudrowania noska" w ciągu dnia,  gdybym tego nie zrobiła świeciłabym się jak latarnia ;D, nienawidzę takiego efektu. Produkt faktycznie pozostawia matową skórę na długi czas nie tworząc przy tym efektu maski. Dostałam kolor nr.15 nie jest on całkowicie dobrany do mojej karnacji, mam ciepłą tonację skóry i zawsze szukam podkładu z odcieniami żółtego, ten natomiast bardziej pasuje do zimnej, ponieważ posiada różowe tony. Mam nadzieję że jest dostępny w żółtej, ciepłej tonacji.
Gdyby nie zastygał za szybko byłby moim ideałem.


Moja ocena:

8/10







 A poniżej moje grudniowe nowości, którym nie mogłam się oprzeć;D



  1. Farmona, Masło do ciała- dojrzała wiśnia i orzeźwiająca porzeczka
  2. Paese, Baza pod cienie
  3. Ingrid, Baza pod makijaż, matuje & wygładza
  4. Revlon, Super Lustrous, nr. 225
  5. Catrice, Kohl kajal, biała kredka o oczu
  6. Farmona, Peeling do ciała,  dojrzała wiśnia i orzeźwiająca porzeczka



Pozdrawiam serdecznie:)






K.




4 komentarze:

  1. Peeling Tutti frutti - Mmm... pachnie pięknie :)
    Bardzo fajne zakupy.

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję ten podkład, wydaje się być stworzony dla mnie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka zapraszam do sb / http://kolorowepaznokcie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...