Recenzja, Essie- Shearling Darling

 

Cześć Dziewczyny!

 

Chciałabym przedstawić Wam dzisiaj recenzję i prezentację lakieru Essie- Shearling Darling

 




Podstawowe informacje

Marka: Essie
Seria: zima 2013
Kolor: Shearling Darling, kolor lakieru przypomina mi ciemny burgund, o każdej porze dnia prezentuje się zupełnie inaczej
Pojemność: 5 ml
Pędzelek: długi i cienki
Krycie: ładnie prezentuje się już po 1 warstwie, natomiast po 2 krycie jest doskonałe
Konsystencja: nie jest za rzadki ani za gęsty, bardzo ładnie się rozprowadza
Wykończenie: paznokcie bardzo ładnie się błyszczą i są idealnie gładkie
Wysychanie: pierwsza warstwa lakieru schnie bardzo szybko natomiast aby wyschła druga warstwa potrzeba troszkę więcej czasu, jak przy każdym lakierze ;)
Trwałość: lakier nosiłam 4 dni, troszkę pościerały się końcówki i wyglądało to mało estetycznie
 Zmywanie: nie sprawia problemów
Dostępność: Super-Pharm, Hebe, sklepy internetowe 
Cena: około 7 zł za sztukę ( allegro)



Moja opinia: 
To mój drugi lakier z  Essie, za sprawą sklepu internetowego hairstore.pl mam przyjemność go testować.
Shearling Darling to bardzo ładny lakier o burgundowym kolorze, jest pastelowy nie posiada żadnych drobinek, ślicznie się błyszczy. 
W świetle dziennym prezentuje się jako ciemny bordo, natomiast wieczorem jest bardzo zbliżony do ciemnego brązu oraz czerni.
Lakier bardzo łatwo rozprowadza się na paznokciu, nie pozostawia żadnych smug. Zapewnia ładne krycie już po 1 warstwie, ale za to 2 warstwa stanowi "głębokie"  wykończenie.



Moja ocena:

9/10



















Pozdrawiam!


K.







6 komentarzy:

  1. Ten odcień urzekł mnie od pierwszego wejrzenia, jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się ostatnio czy nie kupić świątecznego mini pack'u z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...