Recenzja, Essie- Sable Collar

Hej wszystkim!


Przychodzę dzisiaj do Was moje drogie z opisem i prezentacją lakieru Essie- Sable Collar
Serdecznie zapraszam:)






Podstawowe informacje

Marka: Essie
Seria: zima 2013
Kolor: Sable Collar, kolor lakieru to czekoladka z domieszką szarości opalizująca na lekki róż, dosyć nietypowy kolorek ale ślicznie się prezentuje
Pojemność: 5 ml
Pędzelek: długi i cienki
Krycie: 1 warstwa wygląda całkiem nieźle, ale ja osobiście wolę położyć 2, wtedy lakier uzyskuje głębie i intensywność
Konsystencja: lakierowi bliżej do rzadkiego niż do gęstego, ma tendencję do zalewania skórek
Wykończenie: paznokcie są gładziutkie o perłowo-metalicznym wykończeniu
Wysychanie: pierwsza warstwa lakieru schnie bardzo szybko natomiast aby wyschła druga warstwa potrzeba troszkę więcej czasu, jak przy każdym lakierze ;)
Trwałość: lakier miałam na pazurkach 3 dni, dużo sprzątałam podczas weekendu, moczyłam ręce i troszkę poodpryskiwał, ale wcale się nie dziwie, był wystawiony na ciężkie warunki
 Zmywanie: zmywa się bardzo dobrze, nie odbarwia płytki
Dostępność: Super-Pharm, Hebe, sklepy internetowe 
Cena: około 7 zł za sztukę ( allegro)

Moja opinia: 
 
 
To już ostatni czwarty lakier z  Essie, który mogłam testować dzięki hairstore.pl.
  Gdy tylko dotarła do mnie paczuszka z całą czwórką miniaturek, przyznam że ten lakier najmniej mi się podobał, sprawcą tego były opalizujący odcień, ale gdy znalazł się na paznokciach od razu zmieniłam zdanie. Wygląda prześlicznie!:) Kolor czekoladowo-szaro-śliwkowy mieniący się na lekko różowy, idealny na jesień oraz zimę. Bardzo łatwo się rozprowadza chociaż muszę przyznać,
 że jest ciut za rzadki i lubi rozlewać się na skórki. 
Nie tworzy smug. Sable Collar najlepiej prezentuje się na słoneczku, mogłabym wtedy siedzieć i ciągle wpatrywać się w moje paznokcie jak zahipnotyzowana ;D
 
 
 
 
Moja ocena:
 
7/10











 Jak Wam się podoba kolorek?:)
Pozdrawiam.




K.







6 komentarzy:

  1. śliczny, ale i tak z tej kostki moim ulubieńcem jest ten brokatowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny, ale mnie też właśnie z całej tej czwórki najbardziej podoba się ten brokatowy ;)

      Usuń
  2. Śliczny ten kolor. Mam podobny z wibo, ale on potrzebuje ciemnej bazy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten po 2 warstwach wygląda bardzo dobrze:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...