Recenzja, Essie, nr. 854- Toggle To The Top

 

Cześć Dziewczyny!


Zapraszam Was dzisiaj na recenzję i prezentację lakieru Essie- Toggle To The Top




  

Podstawowe informacje

Marka: Essie
Seria: zima 2013
Numer: 854
Kolor: Toggle To The Top, kolor lakieru przypomina bordowy kolor 
wina a w nim zatopiony czerwony brokat
Pojemność: 5 ml
Pędzelek: długi i cienki
Krycie: 2 warstwy wystarczą w zupełności
Konsystencja: nie jest za rzadki ani za gęsty, rozprowadzanie lakieru troszkę utrudnia wąski pędzelek
Wykończenie: paznokcie bardzo ładnie się błyszczą ale nie są idealnie gładkie, minimalnie wyczuwalne  drobinki brokatu na płytce
Wysychanie: pierwsza warstwa lakieru schnie bardzo szybko natomiast aby wyschła druga warstwa potrzeba troszkę więcej czasu
Trwałość: lakier nosiłam przez 5 dni, delikatnie starły się końcówki, nie zaobserwowałam żadnych odprysków
 Zmywanie: niestety ale zmywanie nie jest łatwe przez drobinki brokatu zawarte w strukturze lakieru
Dostępność: Super-Pharm, Hebe, sklepy internetowe 
Cena: około 7 zł za sztukę ( allegro)




Moja opinia: 


Nigdy wcześniej nie miałam w swojej kolekcji lakieru Essie, za sprawą sklepu internetowego hairstore.pl mam przyjemność testować całą czwórkę z serii "zima 2013". 
Wśród nich znalazł się Toggle To The Top, cudowny bordowy kolor, w którym mienią się czerwone drobinki brokatu, co w rezultacie daje niesamowity efekt. 
Już na samym początku wiedziałam że się "polubimy" najbardziej, dlatego ten kolorek postanowiłam przetestować jako pierwszy.
Wszyscy, którzy widzieli moje paznokcie wypytywali mnie co to za lakier! Więc Moje Drogie robi wrażenie!
Lakier  ładnie rozprowadza się na paznokciu, chociaż po 1 warstwie pozostają małe smugi, natomiast 
już 2 warstwa zapewnia całkowite krycie.
Byłoby cudownie gdyby pędzelek był odrobinę grubszy, ponieważ nieźle trzeba się "namachać".
Lakier kojarzy mi się ze świętami a  konkretnie z bordowymi łańcuchami i bombkami na choinkę;) 
Jest prześliczny same zobaczcie poniżej!;)



Moja ocena:

10!/10  :) 























Co o nim sądzicie Moje Drogie?
Pozdrawiam:)

K.











12 komentarzy:

  1. Słodziak :) A Twoje pazurki powodują u mnie zazdrość :)
    Ech czemu te essiaki są takie piękne i takie drogie zarazem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana;) no właśnie takie cudowne lakiery a cena... aż serce boli;);D

      Usuń
  2. Ten lakier to cudo! Tak bardzo ubolewam nad ceną Essie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny ;) Ja go chce! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje kupić większy;) bo strasznie mi się spodobał;) a 5 ml mi nie wystarcza;)

      Usuń
  4. jest najładniejszy z tej zimowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, gdyby nie jego cena to dawno bym go miała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie mnie urzekł, drobinki dodają mu drugiego wymiaru

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...