Recenzja, Essie- Mind Your Mittens

 

Cześć Dziewczyny!

 

Chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat lakieru Essie- Mind Your Mittens



 






Podstawowe informacje

Marka: Essie
Seria: zima 2013
Kolor: Mind Your Mittens, kolor lakieru przypomina mi brudny granat pomieszany z zielenią oraz szarością
Pojemność: 5 ml
Pędzelek: długi i cienki
Krycie: 1 warstwa nie zapewnia całkowitego krycia ale już po 2 warstwach wygląda bajecznie
Konsystencja: nie jest za rzadki ani za gęsty, łatwo się rozprowadza
Wykończenie: paznokcie bardzo ładnie się błyszczą i są idealnie gładkie
Wysychanie: pierwsza warstwa lakieru schnie bardzo szybko natomiast aby wyschła druga warstwa potrzeba troszkę więcej czasu, jak przy każdym lakierze ;)
Trwałość: lakier nosiłam 4 dni, po tym czasie lekko pościerał się na końcówkach, wyglądało to mało estetycznie dlatego musiałam go zmyć
 Zmywanie: bez większego problemu
Dostępność: Super-Pharm, Hebe, sklepy internetowe 
Cena: około 7 zł za sztukę ( allegro)




Moja opinia: 
To mój trzeci lakier z  Essie, który za sprawą sklepu internetowego hairstore.pl mam przyjemność  testować. Na samym początku byłam dosyć sceptycznie nastawiona do tego koloru, wydawał mi się nijaki, nie miał "tego czegoś", lecz gdy znalazł się na moich paznokciach zupełnie zmieniłam zdanie:)

Mind Your Mittens, znakomicie nadaje się na jesień oraz zimę, w świetle dziennym prezentuje się tak jak w buteleczce natomiast wieczorem wygląda zupełnie jak czerń.
 Nie posiada żadnych drobinek, jest całkowicie pastelowy. 
Lakier bardzo ładnie rozprowadza się na paznokciu i niesamowicie się błyszczy.
Wystarczą 2 warstwy by manicure był olśniewający. 
 
Moja ocena:
9/10 






















Co o nim sądzicie?:)
Pozdrawiam;)


K. 


 

 

7 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze nigdzie takiego koloru. Wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowy :) świetny na przełom jesień/zima :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie troszkę smutny, aż prosi się o zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten kolorek, taki nietypowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...