Paznokciowy Klub, tydzień VII- choinka

Cześć Dziewczynki:)



Piszę dla Was dzisiaj już po raz trzeci, ponieważ ostatnio miałam 5 dniową przerwę, 
postaram się troszkę nadgonić;D 
Chciałam Wam pokazać kolejny projekt w Paznokciowym Klubie, tydzień VII powoli wprowadza nas w świąteczne klimaty, naszym zadaniem jest zmalowanie choinki. Liczy się tutaj nasza inwencja twórcza. Ciekawa jestem co dziewczyny wykombinują tym razem. Zdjęcia robione są niestety wieczorową porą mam nadzieję że to Wam aż tak bardzo nie będzie przeszkadzało, próbowałam je trochę "oziębić" bo wyszły lekko żółte. 
Zresztą... same  zobaczcie! ;)
Zapraszam!




Do manicure użyłam:






  • Tasiemka do zdobień, zwykła bezbarwna taśma, hologramowe pieguski oraz naklejka w kształcie gwiazdki
  • Essence, base coat (baza)
  • Paese, Mini Me, nr. 123
  • Life, nr. 37
  • Essie, Toggle to the top
  • Seche Vite (top)






Co o tym sądzicie moje drogie?
Robiłyście kiedyś choinkę?:)
Pozdrawiam!






K.



12 komentarzy:

  1. Śliczne są takie choinki, bardzo mi się podobają :D Ja jeszcze czekam na swoją tasiemkę, jak otrzymam to też będę tworzyć hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, śliczne są;) dziewczyna, która to wymyśliła miała świetny pomysł;)

      Usuń
  2. Jaka fajna, pomysłowa choineczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie jest mój,już wiele razy takie widziałam;) ale wykonanie za to w 100% moje ;D

      Usuń
  3. Ładna choineczka :-) ogólnie cały efekt mi się podoba, super Ci wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna choineczka i jest też mój ulubieniec na środkowym pazurku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takim klimacie nie moglo go zabraknac :D

      Usuń
  5. Nowoczesna wersja choinki, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...