Paznokciowy Klub, tydzień VI- piórka

Cześć Kochane!:)



Na początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za to,że jesteście! 
Wczoraj ilość wyświetleń mojego bloga dobiła do 10.000 ;)



To dla mnie magiczna liczba. 
Dziękuję Wam!

A teraz wracając do tematu mojego posta, chciałabym pokazać Wam kolejny wzór, który 
w Paznokciowym Klubie w VI tygodniu mamy do zmalowania, tym wzorem są piórka:)
Jak widać skróciłam moje pazurki, niestety przeszkadzały mi już przy codziennych czynnościach.
Nigdy przedtem nie zdobiłam w ten sposób moich paznokci, ciekawe Czy Wam się spodoba;)

Zapraszam!





Do manicure użyłam:




  • Essence, Protecting base coat (baza)
  • Essie, Mind your mittens
  • My Secret, nr. 01
  • Sensique, Fantasy glitter, nr. 219
  • Seche Vite (top)








Pozdrawiam!




K.





18 komentarzy:

  1. Piórko na palcu serdecznym wyszło Ci bardzo fajnie:) Lepiej wyglądają własnie takie lekko zakrzywione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórko na środkowym też jest zakrzywione, ale chyba nie widać tego na zdjęciach;) Ogólnie piórko na serdecznym wyszło mi lepiej.

      Usuń
  2. Ślicznie wyszły, lubię motyw piórek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana;) Bardzo mi miło;)

      Usuń
  3. Super wyszły Ci te piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zrobiłam białe piórka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaraz lecę na Twojego bloga żeby zerknąć;)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyszły Ci te piórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękną płytkę i super wyszły te piórka :) gratuluję liczby czytelników, ja dziś odważyłam się na załozenie bloga paznokciowego, serdecznie zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana już zaglądam do Ciebie ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...