PaeseBox w świątecznej edycji...mam i ja! ♥

 

Hej!


Chciałabym Wam dzisiaj pokazać, co przyszło do mnie w nowym, grudniowym pudełeczku od Paese!;)
Zapraszam!







Tak wyglądało pudełeczko, gdy je otworzyłam...



Tutaj już całkowita zawartość



... a teraz po kolei:)


6 próbek od Paese;)


  • Puder ryżowy, 8 ml
  • Puder bambusowy z jedwabiem, 8 ml
  • Lakier mini me, nr. 123, 6 ml
  • Lakier Sand, mini me, nr. 320, 6 ml
  • Lakier mini me, nr. 30, 6 ml
  • Płyn micelarny do demakijażu (oczyszcza-nawilża-tonizuje-łagodzi-dla każdego rodzaju cery) 50 ml


5 produktów pełnowymiarowych




  • Lekki podkład matujący z kwasem hialuronowym (oddychający, nawilżający, pielęgnujący, ultra delikatny), Matt it up! nr. 20, 30 ml,  wartość: no niestety ale na stronie Paese nie ma w ogóle tego podkładu:) może za jakiś czas zaktualizują produkty. Ale pewnie kosztuje około 35 zł;) Kolor idealnie współgra z moja cerą, niedługo zabieram sie za testy;)
  • Pomadka w płynie, Manifesto, nr. 904, 6 ml, wartość: 22,90 zł Kolor jest przecudowny, gęsta konsystencja, czuję że się polubimy.
  • Odżywka do paznokci, Cel: osłabione paznokcie wymagające kompleksowej regeneracji  Efekt: mocne i zdrowe paznokcie, 9 ml, wartość: 15,90 zł. 
  • Wiosenna mgła pudrowa w kompakcie do stosowania na mokro i na sucho-ciepły beż, 9 g, wartość:24,90 zł
  • Cień do powiek, Satinette, nr. 814, 5 g, wartość: 18,90 zł. 


Wartość pudełeczka ( oczywiście mówie o pełnowymiarowych produktach) wynosi 117,60 zł!!! 
plus 6 próbek. Dziewczyny czy nie warto? 
A to wszystko jedynie za 39 zł! ;)
Ja jestem strasznie zadowolona;)



Zamówiłyście już swoje pudełeczko?
Jaką recenzje spośród tych produktów chciałybyście najbardziej przeczytać ?:)

Pozdrawiam!


K.



12 komentarzy:

  1. dalej się zastanawiam nad tym pudełkiem, chociaż we wrześniu kupiłam dwa w zwykłej edycji i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie masz się nad czym zastanawiać;) skoro już zamówiłaś pudełeczka we wrześniu wiesz czego się spodziewać;) a teraz dodatkowo dostajemy 6 próbek;) Dla mnie bomba;) kupię jeszcze jedno pod koniec grudnia';)

      Usuń
  2. Najbardziej jestem ciekawa lakierków :P Zamówiłabym sobie to pudełeczko, ale jakoś nie mogę się zdecydować... :P Zresztą trochę zbankrutowałam ostatnio w Rossmannie, więc sama wiesz... :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, ja też Kochana, ale pudełeczka z Paese nie mogłam sobie odmówić;)

      Usuń
  3. Rzeczywiście opłacalna inwestycja, podoba mi się cała zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość idealnie mi pasuje;) z wszystkiego będę korzystała;)

      Usuń
  4. mozna wiedziec jak wyglada oplata za przesylke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płacisz tylko 39 zł, w to są wliczone produkty oraz przesyłka;)

      Usuń
  5. dziekuje bardzo za odpowiedz ; ) pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...