Moje nowe paczuszki- produkty do przetestowania;)

 

Witam ponownie;)

Ostatnio nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym hairstore.pl, dostałam się również do testowania podkładu Affinimat na wizaz.pl, oraz błonnika w serwisie  urodaizdrowie.pl

Jeśli chcecie zerknąc na produkty, to zapraszam;)

 

http://www.hairstore.pl/?gclid=COnqlqfBlLsCFU5a3godrUIAZQ



W ramach testowania, mogłam wybrać produkt do 35 zł, padło na zestaw Essiaków z kolekcji zima 2013.
Paczuszka dotarła do mnie wczoraj;)




  • Essie, Sable Collar, 5 ml
  • Essie, Shearling Darling, 5 ml
  • Essie, Toggle To The Top, 5 ml
  • Essie, Mind Your Mittens, 5 ml

Właśnie pomalowałam paznokcie  lakierem Toggle To The Top, jestem w nim zakochana! 
Cudownie wygląda jutro wstawię zdjęcia wraz z recenzją tego lakieru;)



http://wizaz.pl/#



Kolejnym produktem, który dostałam do testowania za sprawą portalu wizaż.pl to podkład Affinimat marki Maybelline. Jestem go bardzo ciekawa, bardzo długo używałam Affinitone, ciekawi mnie czy są do siebie podobne.






No i ostatni już produkt to Błonnik witalny, to produkt, który mogę testować
 dzięki serwisowi uroda i zdrowie
Błonnik spożywam już kilka dni, zobaczmy co przyniesie po miesięcznej kuracji ;)









Pozdrawiam:)

K.







12 komentarzy:

  1. Ulalala gratuluję całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O to czekamy na recenzje lakierów, wyglądają mega, ale 4 chyba najbardziej kusi kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania, Essie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza czwórka ale już za nimi szaleję;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ok;) tylko murze przetestować wytrzymałość Shearling Darling;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...