Yankee Candle, woski- moje uzależnienie;)

Cześć Dziewczyny!

Jak widzicie szaleństwo z woskami Yankee Candle dopadło także mnie. 
Na początku byłam bardzo zdziwiona i ciekawa czym Was tak fascynują, ale wystarczyło mi tylko odpalenie jednego i już wiem!;) 
Jestem nimi oczarowana.
 Tyle zapachów, tyle możliwości łączenia...
Nie dowiecie się póki same nie spróbujecie, satysfakcja gwarantowana;)
Chciałam przedstawić Wam dzisiaj moją małą kolekcję.






Zapraszam jeśli jesteście zainteresowane;)



Mój pierwszy zestaw skompletowałam jakieś 3 tygodnie temu o ile mnie pamięć nie myli.
 Kominek kupiłam w Rossmann za 9,99zł.





Pierwsze woski ( 5 szt.) kupiłam w Warszawie w podziemiach w sklepie "Świat Zapachów" 6 zł za sztukę. 
Chociaż niestety muszę przyznać że sklep nie posiada wszystkich zapachów, ale co jakiś czas są dostawy i  woski zostają wymieniane.





Po jakimś czasie stwierdziłam że niestety ten kominek jest za malutki, wosk za szybko się topił, zapach migiem się ulatniał i zauważyłam wrzenie wosku, postanowiłam skracać knot ale niestety i tak nie było to najlepsze rozwiązanie. 
Zdecydowałam że... kupię nowy, większy kominek;)
Wybrałam się wczoraj na zakupy i dostałam idealny w Carrefour za ok.19zł, dodatkowo podgrzewacze były w promocji 100szt/9,99zł postanowiłam zaszaleć;)




Zaletą tego kominka jest to że idealnie mieści się do środka, szklana osłonka na podgrzewacz, 
uniknę tym sposobem rozlania się wosku w środku kominka.




Po porównaniu widać różnicę w wielkości prawda?;)

Dzisiaj wybrałam się na odzieżowe zakupy, byłam w Centrum i nie mogłam przejść obojętnie obok sklepu  "Świat Zapachów". 
Moja kolekcja wzbogaciła się o kolejne 10 sztuk;)



Zapłaciłam za nie 48 zł! 
Przy zakupie 10 sztuk wosków obowiązuje zniżka 20%;)
Zapomniałam dodac że przy każdych zakupach w sklepie sprzedawca dorzuca zapałki.

 

Kilka dni temu zamówiłam 12 sztuk wosków w sklepie internetowym http://www.goodies.pl

Otrzymałam rabat -10% za ponowne odwiedziny sklepu.
Gdy tylko kurier dostarczy moje nowe zapachy, podzielę się z Wami moimi wrażeniami;)

Czy Was także dopadło szaleństwo wosków YC?:)
Pozdrawiam serdecznie!




8 komentarzy:

  1. Ja mam podgrzewacz identyczny jak Ty ten malutki, ale na razie mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz ze za jakis czas zapragniesz wiekszego kominka ;)

      Usuń
  2. mmmmmmm.... same cudowności! :) piękny kominek kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;) wpadl w moje sidla przez przypadek, nie spodziewalam sie ze w Carrefour mozna dostac takie cacko:)

      Usuń
  3. zaszalałaś :D ja mam na razie tylko jeden, ale pragnę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam 5 na początek ,ale nie umiem im się oprzeć;)

      Usuń
  4. Ja również jak na razie mam jeden, ale jak widzę te wszystkie wersję, to mam ochotę na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...