Wosk Yankee Candle "Black Cherry"- czereśnia

 

Cześć!

Mam dzisiaj dla Was notkę dotyczącą zapachu wosku Yankee Candle 
Black Cherry- Czereśnia, 
możecie znaleźć go tutaj:

 

 

 Zapraszam!

 



O zapachu...
( źródło: goodies.pl)



"Są dojrzałe – nawet nie czerwone, ani nie karminowe! Są prawie czarne, głęboko bordowe – idealnie okrągłe i doskonale soczyste. Kuszą swoim słodkim aromatem i przywodzą na myśl najcudowniejsze chwile beztroskiego dzieciństwa, kiedy żadne, najwyższe nawet drzewo nie było przeszkodą do tego, aby skosztować świeżych czereśni. Ten smak i ten właśnie zapach – aromat cudownych, zapowiadających letnie upały czereśni – zamknięty został w woskowej masie Black Cherry. I to ten zapach może nam dzisiaj towarzyszyć na co dzień – dokładnie wtedy, kiedy mamy ochotę sięgnąć po odrobinę owocowej słodyczy, albo zanurzyć się we wspomnieniach z dzieciństwa."




Moja opinia:  

Powyższy wosk kupiłam w sklepie internetowym goodies.pl, nigdy wcześniej go nie wąchałam  ( teraz żałuję:) ) nawet gdy byłam w sklepie stacjonarnym w Warszawie.  
Wrzuciłam wosk przypadkowo do wirtualnego koszyka a teraz szkoda mi,
 że nie wzięłam od razu 5 sztuk. :D
Faktycznie pachnie, świeżą, dojrzałą czereśnią, wydziela słodziutki zapach otulający całe mieszkanie, 
jest bardzo przyjemny i niesamowicie naturalny.
 Pozwala nam się rozmarzyć i  przenieść w klimat gorących, letnich wakacji.
W tym momencie mogę przyznać że ten zapach zajmuje u mnie 1 miejsce;)


Moja ocena:

10/10






Pozdrawiam Was!
K.

11 komentarzy:

  1. Świetny zapach, mój ostatni zakup. ;) przypomina mi zapachem chuppa chupsa czereśniowego (hm albo wiśniowego) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny, rozpływam się przy nim;) Masz rację przypomina troszkę tego lizaka;D

      Usuń
  2. Uwielbiam czereśnie <3 musi pachnieć cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zapach ♥ uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem CI , że narobiłaś mi ochoty na ten zapach !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana z czystym sumieniem mogę Ci go polecić, jeśli oczywiście lubisz owocowe zapachy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam ani jednego wosku....jak widze jaka popularnasc robia to sie nadziwic nei moge i musze w koncu zamówic :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...