Recenzja, Rimmel Stay Matte- podkład matujący, nr. 200 soft beige

Cześć!

Jakiś czas temu kupiłam ten podkład skuszona promocją w Super-Pharm (ok.14 zł- promocja nadal trwa) i jestem nim wprost zachwycona.
Chcecie dowiedzieć się dlaczego?

 

Zapraszam! ;)

 

 

Cena:

 

ok. 20 zł 
ja kupiłam za ok. 14 zł w SP





Pojemność:

 

30 ml 


Opakowanie:

 

Podkład zamknięty jest w zgrabnej  wąskiej tubce zakręcanej korkiem.



 

Skład:

na poniższym zdjęciu

 

 

Zapach:

 

Nie posiada żadnego zapachu 





 

Moja opinia:

 

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona powyższym produktem. 
Podkład ukryty w małej tubeczce za niewielką cenę a potrafi zdziałać w moim przypadku cuda. 
Mam cerę mieszaną tak jak już wspominałam, z błyszcząca strefą T. Podkład idealnie sobie z tym radzi, faktycznie matuje bardzo mocno, czasem wcale nie nakładam pudru by wykończyć makijaż, podkład jest tak matujący, że pozostawia skórę nieskazitelną. 
Kryje wszelkiego rodzaju niedoskonałości tj. przebarwienia, plamki. 
Jest bardzo lekki i nie "klei się" gdy dotykamy twarzy. 
Produkt jest również bardzo wydajny za sprawą swojej gęstej kremowo-musowej konsystencji. 
Znakomicie się rozprowadza, nie tworząc niechcianych smug.
Efekt zmatowienia utrzymuje się w moim przypadku pół dnia, po czym muszę lekko przypudrować "nosek".
Jestem z niego bardzo zadowolona od jakiegoś czasu jest moim ulubieńcem;) 


 

Moja ocena:

 

10/10 

Tak prezentuje się na dłoni:



 

 

Czy posiadacie ten podkład? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam:)

 

 

Przypominam o moim rozdaniu:)

Moje pierwsze rozdanie KLIK KLIK:)

 

 

 

 

 

 

17 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam, ale uwielbiam puder w kamieniu z tej serii, więc wierzę że ten podkład może być ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie dokonałam zakupu tego podkladu, na dłoni jest idealny, ale czy się sprawdzi na twarzy? Zobacze wieczorem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest idealny, niby mocno kryjący a jest leciutki i nie obciąża twarzy;)

      Usuń
  3. zaciekawiłaś mnie tym podkładem, chyba się skuszę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za produktami z Rimmela, ale ten podkład mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go kiedys niestety u mnie się nie sprawdził,matowił nawet dobrze ale słabo krył

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale skoro dobrze matuje i kryje to chętnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie chcę go kupić :) mam nadzieję, że również go polubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas ma inne upodobania i inną cerę dla mnie jest idealny;)

      Usuń
  8. Nigdy nie miaąłm podkładu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że ja też, wcześniej robiłam "podchody" do Rimmel Wake me up ( bardzo popularny w blogosferze) ale zawsze odchodziłam od drogeryjnej szafy Rimmela z pustym koszykiem aż do momentu kiedy zaintrygował mnie Stay Matte. Przyznam że jestem z niego bardzo zadowolona:)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś starą wersję tego Stay Matte i nie sprawdziła się u mnie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam, ale czuję się zachęcona opinią :) wciąż szukam podkładu idealnego...

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo super że trafiłam do Ciebie! myślałam o tym produkcie,kupię go i sama przetestuje tylko poczekam na -40% w Ross już 22.11 będzie mój:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że mogłam Ci pomóc! ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...