Recenzja, Mixa- Lekki krem nawilżający 24 h przeciw błyszczeniu.

 

Cześć dziewczyny!


Chciałam podzielić się dzisiaj z Wami odczuciami na temat kremu nawilżającego przeciw błyszczeniu marki Mixa.









Zapraszam! :)










Cena:

 

ok. 20 zł



Pojemność:

 

50 ml 


Opakowanie:

 

Krem zamknięty jest w zgrabnej tubce, za sprawą której aplikacja staje się o wiele łatwiejsza 





Zapach:


 

Zapach kremu jest bardzo delikatny i przyjemny, troszkę "apteczny" :)



 

Moja opinia:

 

Mam mieszany typ skóry, moja strefa T bardzo często się błyszczy, dlatego tez postanowiłam wypróbować ten produkt. Smarowałam się powyższym kremem zawsze przed snem i muszę przyznać że budząc się rano, na twarzy nie widziałam prawie żadnego błyszczenia, nawet w mojej uporczywej strefie T, pragnę zaznaczyć że wcześniej budząc się na moje twarzy było dość widoczne sebum. Nie mam pojęcia jak ten krem to zrobił ale wiem że pozostanie w mojej kosmetyczce na dłużej.
Krem posiada bardzo lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza oraz błyskawicznie się wchłania, pozostawiając matową skórę.
Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy małe ziarenko wielkości fasolki aby równomiernie i dokładnie pokrył naszą twarz.


Moja ocena

 

10/10





A czy Wy posiadacie jakiś produkt marki MIXA ?:)

Pozdrawiam! 

 

 

Przypominam o moim rozdaniu:)

Moje pierwsze rozdanie KLIK KLIK:)


 

 

  Chciałam jeszcze dodać iż biorę udział w rozdaniu u mrimci :)  >>KLIK KLIK <<

 

 



 

 


5 komentarzy:

  1. o proszę, bardzo fajny produkt z tego co czytam :)
    ja z mixy miałam płyn micelarny taki niebieski i tonik lekko różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam problem,cena jest całkiem przystępna czemu zatem nie wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, ze tu trafiłam dziś :) pani w rossmannie polecała mi te kremy jako że jestem alergiczką i skórę mam bardzo wrażliwą, stwierdziłam, że muszę to przetrawić a tu recenzja :) z pewnością pomoże mi w podjęciu decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra też jest wrażliwa, a krem sprawuje się świetnie, nie powoduje żadnych podrażnień,jest bardzo lekki i delikatny;) Ciesze się że Ci chociaż troszeczkę pomogłam;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...