Paznokciowy Klub, tydzień IV- Galaxy (mój pierwszy raz) :)

 

Hej!


Na czwarty tydzień w Paznokciowym Klubie przypada wzorek o nazwie Galaxy, czyli niebo na paznokciach, przypomnę że w tygodniu trzecim królowały kropki
tutaj możecie zerknąć na wszystkie prace.
Przyznam się że nigdy wcześniej nie miałam okazji stworzyć takiego mani, 
ale ciesze się że wreszcie spróbowałam swoich sił.
A oto efekty...  
Zapraszam!:)






Lakiery których użyłam:





  • Wibo, Art Liner, nr. 16
  • Ados, ExtraLong Lasting, nr. 607
  • Bella Oggi, Magnetique, nr. 05
  • Essence, Colour&Go, nr. 103 space queen
  • Essence, Colour&Go, nr. 147 miss universe
  • Life, nr. 08
  • Essence, base coat
  • My Secret, nr. 147 lavender
  • Seche Vite, top














Pozdrawiam!;)

K.











18 komentarzy:

  1. Gratulacje, udany pierwszy raz, świetnie to wygląda. :) u mnie dopiero przede mną i nie wiem jak dam rade ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) skoro ja dałam rade to Ty też dasz! ;*

      Usuń
  2. Ślicznie Ci wyszło :) też dziś miałam swój "pierwszy raz" z galaxy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! w takim razie lecę do Ciebie, pooglądać sobie :D

      Usuń
  3. Super Ci wyszło :) żeby mi chociaż w połowie wyszło tak ładnie jak Tobie, to będzie już coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super! bardzo lubie motyw galaxy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci to wyszło, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt, paznokcie idealne na imprezę :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie rewelacja:)piękne paznokietki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwszy raz to wyszło mega rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...