Paznokciowy klub, tydzień II - łapki ;)

 

Hej;)



Postanowiłam spróbować swoich sił i podzielić się moją twórczością w Paznokciowym klubie :)
W pierwszym tygodniu nie brałam udziału, dla przypomnienia wzorkiem były trójkąty, w drugim tygodniu wyzwanie dla nas stanowią "łapki".
 Chcecie zerknąć na efekty?:)

Zapraszam!








Lakiery wykorzystane do manicure:




  • Eveline, 8w1- baza
  • My Secret, nr. 149 Cocoa
  • My Secret, nr. 01
  • Golden Rose, nr. 174
  • Seche Vite, Dry Fast -top










A czy któraś z Was należy do tego Klubu?:)



Pozdrawiam;)











22 komentarze:

  1. Boskie pazurki :)

    Zapraszam na rozdanie: http://calaonawsieci.blogspot.com/2013/10/pierwsze-urodziny-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) ładne kolorki i śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązowe łapki zawsze ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten wzorek i fajne kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie :) lubię ten motyw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dobrane kolory. :) Podoba mi się ten ciemny brąz z GR, zaryzykowałabym stwierdzenie, że wygląda smacznie, tak czekoladowo :D Pozdrawiam!
    www.fanaberiepolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję...;* a co do lakieru GR to tak tak zgadzam się, piękna i intensywna czekoladka;)

      Usuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;)
    http://szalonakosmetykoholiczka.blogspot.com/2013/11/nominacja-do-liebster-blog.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...