PaeseBox- Świąteczna edycja!!! ;)

 

Cześć dziewczyny!

Mam dla Was bardzo dobrą wiadomość! :)



Akcja marki Paese z PaeseBox znów rusza! 
Będzie trwała od 1.12.2013 do 31.12.2013!




https://www.facebook.com/photo.php?fbid=317150055092465&set=a.124316917709114.20466.124284817712324&type=1&theater

Obowiązują te same warunki co poprzednio z tym, że w pudełeczku znajdziemy 5 pełnowartościowych produktów oraz 6 testerów!

Jeżeli chcecie poznać szczegóły, odwiedźcie facebook'a Paese! ;)

 

Co należy zrobić by otrzymać PaeseBox?

 

  1. Przelej kwotę 39 zł na konto podane na plakacie, koniecznie wpisz w tytule przelewu PaeseBox oraz imię i nazwisko odbiorcy ( wysyłka jest darmowa)
  2. Wyślij dane do wysyłki na adres e-mail klub@paese.pl
  3. Czekaj aż kurier zapuka do Twoich drzwi:)



Oczywiście biorę udział w akcji z pudełeczkami, kto wie... jeśli spodoba mi się zawartość może skuszę się na kolejne!;)
tutaj możecie zerknąć jak wyglądało moje wrześniowe pudełeczko




http://www.paese.pl/

13 komentarzy:

  1. Gdyby nie to, że mam masę kosmetyków ze spotkania bloggerek to pewnie bym sobie takie pudełeczko zamówiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, kosmetyków nigdy nie za wiele;)

      Usuń
  2. No to teraz czekam do wypłaty i zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam tylko aż data zmieni się na 1.12.13 ;D

      Usuń
  3. Zamówiłabym, gdyby nie przerażała mnie ta losowość kolorów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że 39 zł to nie dużo za 5 pełnych produktów, na pewno kilka rzeczy Ci przypadnie do gustu, jeśli jednak nie, zawsze możesz komuś podarować:) Moim zdaniem to świetna akcja, lubię ten moment gdy otwieram pudełko i nie wiem co w nim może być, w tym jest całą ",agia" pudełeczek:)

      Usuń
  4. Kurcze skusiłabym się :P Szkoda, że po promocji w Rossmannie mój portfel świeci pustkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to tylko 39zł a ile kosmetyków i ile radości:)

      Usuń
    2. Ja tak sobie to tłumaczę! :D

      Usuń
  5. Zamówiłabym, gdyby nie ta losowość kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe te pudełeczka może kiedyś się skuszę:)fajny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł z tym "boxem"! :-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...