Listopadowe nowości ♥


Cześć! :)

 


Niedawno w blogosferze aż huczało o promocjach jakie przygotowały dla nas drogerie kosmetyczne. 
Ja także nie potrafiłam przejść obok nich obojętnie.
 Trafiłam także na kilka fajnych produktów... ale nie kosmetycznych;)



Jeśli chcecie zerknąć to serdecznie zapraszam!






Zacznę od kilku przedmiotów, nie zaliczających się do kosmetyków;)




Od dawna polowałam na ażurowy kubeczek na pędzle do makijażu, widziałam go na wielu blogach i strasznie mi się spodobał. 
W weekend wybrałam się do IKEI i nie mogłam się powstrzymać;)
 Dodatkowo kupiłam także osłonkę dla mojego storczyka;)




Od jakiegoś czasu szukałam dla siebie kalendarza na nowy 2014 rok... i znalazłam. 
W naturze przy kasie znajdują się takie oto kalendarzyki o różnych rozmiarach i wzorach  ;) 
Ten akurat kupiłam za 15 zł.

Nie mogłam również przejść obojętnie obok miętowej, jadeitowej bransoletki 
(aktualnie mam bzika na ich punkcie), posiadam jeszcze kolor beżowy oraz blado-łososiowy,
 ich cena waha się w granicach 20-40 zł.

Przejdę teraz do... kosmetycznych nowości! ;)



  • Zestaw Astor: Tusz do rzęs BIG & Beautiful BOOM! oraz 2 lakiery Quick'Go! 45 sec- Natura ok 29 zł
  • Tusz do rzęs Eveline Volume Celebrities- Rossmann
  • Pomadka Catrice Ultimate Shine Gel Colour nr. 80 Russian Violette- Natura
  • Eyeliner w żelu, Elf


Pomadkę odkryłam dzięki blogerce Justynie.K :), jestem nią zachwycona, kolor jest piękny, głęboki i mocno napigmentowany:)
Zerknijcie same!



Przejdę teraz do lakierów;)





  • Seche Vite utwardzacz 3,6 ml oraz 14 ml, jak już wcześniej wspominałam rozbiłam Seche Vite, nowiusieńki utwardzacz ale od razu zamówiłam nowy, dołączony był do niego malutki o pojemności 3,6 ml. To bardzo dobre rozwiązanie, można przelewać duży utwardzacz do mniejszej buteleczki tym samym unikniemy zagęszczenia lakieru.
  • Wibo Glamour nails mr. 7- Rossmann
  • Eveline miniMAX, nr. 425- Rossmann
  • Essence nail art special effect topper, nr. 16 cool breeze- Natura
  • Wibo Lovely, Blink Blink, nr. 7- Rossmann
  • Sensique Art Nails, nr. 321- Natura, w tym lakierze będe musiała zmienic końcówkę, zamierzam użyć go jak top, cienki pędzelek nie sprawdza się a jako top wygląda korzystnie;)


To już wszystko;) a jak wasze zakupy? Posiadacie coś z moich "skarbów"?



Pozdrawiam was serdecznie!

K.



8 komentarzy:

  1. cudowności! chcialabym ten top essence zobaczyć, kusi mnie baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie kolejne mani zrobię z tym topem:*!

      Usuń
  2. sporo zakupiłaś :D ja przetrwałam prawie niewzruszona i kupiłam jedynie matujący top i preparat do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że sporo;) muszę się ograniczać przez najbliższy miesiąc bo mój portfel nie przeżyje ;D

      Usuń
  3. Pomadka wygląda kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycił mnie odcień tej pomadki ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...