Life nr. 12 & Essence nr. 02 circus confetti

 

Hej! ;)


Chciałam Wam pokazać moje nowe, dzisiejsze manicure;) 



Zapraszam!








Lakiery których użyłam:

  • Essence, Protecting base coat (baza)
  • Life, Nail Lacquer nr. 12
  • Essence, Special Effect topper, nr. 02 circus confetti
  • Pierre Rene, X Press Dryer, No21 (top-wysuszacz i utrwalacz)















Niestety nie widać tego zdjęciach ale lakier Life posiada różowo-filetowe drobinki, które ślicznie mienią się na paznokciach, są mikroskopijne i dodają niesamowitego blasku. 






!!!

Przypominam o moim rozdaniu, które za 4 dni dobiega końca...

KLIK KLIK :)





Pozdrawiam! ;)













7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło, nosiłabym!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ten topperek :)
    przepiękne paznokcie :) mogłabyś mi je oddać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny :D muszę się za nim rozejrzeć bo lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz ładne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba lakiery bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...