Eveline- moja nowa współpraca:)

 

Cześć!

Chciałam Was poinformować, że nawiązałam moją pierwszą współpracę z marką
  

Eveline Cosmetics


Bardzo się cieszę, ponieważ używałam wielu produktów tej firmy i zawsze byłam zadowolona, mam nadzieję że i tym razem się nie zawiodę;) 

 

W paczce znajdują się 4 pełnowymiarowe produkty. 

Należą do nich:

 

 


A teraz po kolei...



Eveline Cosmetics Spa Professional!

Nawilżająco ujędrniający balsam do skóry suchej i bardzo suchej 

(lekka formuła z kwasem hialuronowym- kwiat lotosu)





 

 Eveline Cosmetics Serum Nawilżająco Wygładzające 

(błyskawiczny lifting dla każdego typu cery, również wrażliwej)

 

 

Eveine Cosmetics Odmładzający krem do rąk 8w1

 

 

 

 Eveline Cosmetics Ideal Stay 

(fluid trwale kryjący bez efektu maski)


To już wszystkie produkty, jestem bardzo ciekawa jak się spiszą.

 

 

 

A czy Wy posiadacie kosmetyki marki Eveline? 

Macie swojego ulubieńca?

 

 

Pozdrawiam!

 

 

 

 

 

15 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...