Eveline miniMAX, nr. 425 & Essence nail art special effect topper, nr. 16

 

Cześć Kochane!


Przygotowałam dzisiaj dla Was nowy manicure.
Jeśli jesteście zainteresowane...zapraszam do oglądania! ;)





Lakiery, których użyłam:

 

 

  • Eveline, Natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie (baza)
  • Eveline, miniMAX, nr. 425
  • Essence, nail art special effect topper, nr. 16 cool breeze
  • Seche Vite, (top)


Lakier Eveline miniMAX kupiłam w Rossmann podczas promocji -40%, długo się zastanawiałam czy go wrzucać do koszyka czy nie, nie przepadam zbytnio za odcieniami niebieskiego na paznokciach, ale postanowiłam że chyba trzeba troszkę zmienić nawyki. 
Gdy dziś pomalowałam pazurki tym lakierem, zakochałam się w kolorze, jest lekko metaliczny, ślicznie się błyszczy, a kolor daje niesamowity efekt.
Ciesze się, że mam go w swojej kolekcji!;)
Wstawiam zdjęcie z bliska, mam nadzieję że widzicie, maleńkie metaliczno-niebieskie refleksy;)





Dołączam też zdjęcia z bliska lakieru z Essence. 
Tak jak obiecałam n.- mówisz masz! :)
Prezentacja lakieru na Twoje życzenie;)




Tak prezentują się pazurki...











Co sądzicie o tym połączeniu?
Pozdrawiam Was ! :)

K.










12 komentarzy:

  1. Ten minimax i bez toppera wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem;) Chciałam zaprezentować pewnej blogerce top z Essence;) ale lakier z Eveline jest sam w sobie piękny, faktycznie nie trzeba niczym go dodatkowo ozdabiać.

      Usuń
  2. Kolor idealny na jesień. :D
    Masz śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana;* Zgadza się na jesień jest idealny, spokojny stonowany kolor;)

      Usuń
  3. Lakier Eveline jest śliczny, mam podobny odcień z Maybelline ;) Topper też jest fajny i nawet do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choruję na ten brokat od essence już długi czas. Na ten i tą tą wersję circus confetti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci powiedzieć że są świetne, confetti też mam, nie zastawiaj się tylko kupuj;)

      Usuń
  5. Chyba zakochałam się w lakierze... :D jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lakier z Eveline, głęboki odcień. Top też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. topper fajnie ożywił lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...