Golden Rose nr. 26 & Delia Coral nr. M08

 

Cześć! ;)



Od tygodnia na moim blogu nic się nie dzieje, dlatego postanowiłam nadrobić co nieco. 
Dzisiaj  przychodzę  do Was z nowym, świeżutkim manicure;)

 

Do manicure użyłam:

 

  • Eveline 8w1 (baza)
  • Golden Rose, Rich color nr. 26
  • Delia, Coral -limited edition, nr. M08
  • Pierre Rene X Press Dryer, No21 (top-wysuszacz i utrwalacz)

 

Zapraszam do oglądania!;)

 







 

 

 Przypominam o moim rozdaniu:) zostało do końca tylko 12 dni:)



Moje pierwsze rozdanie KLIK KLIK :)




Pozdrawiam serdecznie! :)

16 komentarzy:

  1. Ale ostry fiolet :) Nie mój kolor ale u kogoś jak i również u Ciebie podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wpada bardziej w fuksję niż w fiolet;) Ciesze się że Ci się podoba ;*

      Usuń
  2. Podoba mi się ten fiolet muszę obadać na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszły Ci te pazurki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten topperek jest świetny! bardzo lubię nietypowe kształty drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachwycił mnie gdy go tylko zauważyłam na drogeryjnej półce;)

      Usuń
  5. Świetne połączenie:) Fiolecik i te kwadraciki po prostu cudne!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...