Paznokciowy Klub, tydzień III- kropki :)

 

Cześć!:)


Jak juz wiecie jestem uczestniczką Paznokciowego Klubu;)
w 1 tygodniu inspiracją były trójkąty, w 2 tygodniu łapki, natomiast w 3 tygodniu będą nas inspirowały kropki.
Zapraszam!




Lakiery z których korzystałam:


  • Eveline, Natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie (baza)
  • Golden Rose, Ceramic, nr. 139
  • Wibo, Art Liner, nr.16
  • Seche Vite, Dry Fast (top)- muszę Wam powiedzieć że robiąc dla Was zdjęcia lakierów ten topik spadł mi na drewniane panele i nie wiem jakim cudem to się stało ale stłukł sie w drobny mak :( nowiutki był, zaledwie 3-4 razy go użyłam, 14 ml poszło...... muszę kupić jeszcze jeden bo przyznam że lepszego nie miałam, błyskawicznie wysusza manicure, zgodnie z obietnicami producenta.










...a tak wyglądały moje pazurki bez "kropkowania" ;)








Pozdrawiam Was ! ;)










14 komentarzy:

  1. piękne i rewelacyjnie dobrane kolory! nawet bez zdobienia wyglądają pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie, lubię kropki! :)
    uu współczuję Seche :( niefortunny wypadek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* a co do Seche, to strasznie jestem na siebie zła, zamówiłam na allegro tyle czekałam i nacieszyłam się nim tylko 3-4 razy:(

      Usuń
  3. Ślicznie to wygląda, zwłaszcza fioletowe kropki na srebrnym pazurku :) podoba mi się bardzo i masz cudowne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale komplementy jejku, dziękuję Ci kochana;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się efekt z kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam zrobić podobne teraz zmieniam plany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. looks pretty :)

    http://www.bloglovin.com/en/blog/4602025

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło ślicznie:) a co do seche, to faktycznie jest dobre, ale tylko dopóki nie dojdzie się do połowy buteleczki, robi się gęsty i nie można nim pociągnąć po płytce, ale podobno coś tam można do niego dokupić i rozrzedzić, chociaż to dodatkowy wydatek jakby nie patrzeć:(:) ja teraz używam Poshe i jestem bardziej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci;) moje Seche było świeże, mało używane więc jeszcze się o tym nie przekonałam;) a czy POSHE jest tak skuteczny jak SECHE chodzi mi o utwardzanie;) ?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...