Black&Pink

 

Hej:)



Mam dzisiaj dla Was nowy manicure. Za oknem ponura jesień więc postanowiłam troszkę zaszaleć dla poprawy samopoczucia;)


Zapraszam!









Lakiery których użyłam:






  1. Essence, Protecting base coat (baza)
  2. Life, Nail Lacquer nr. 08
  3. My Secret, nr. 121
  4. My Secret, Matte Effect Top Coat, matowy utrwalacz manicure (na wszystkich paznokciach)
  5. My Secret, nr. 01 ( kropeczki )
  6. Do kropeczek użyłam dwustronnej sondy
















Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam serdecznie! ;)






13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło:)!
    A ten róż jest wystrzałowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi;) a róż jest świetny.. bardzo intensywny!;)

      Usuń
  2. Wygląda jakbyś pokryła go jakimś topem który daje efekt satyny. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. super, trzeba jakoś rozweselić się przy tej ponurej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie! :)
    Może chciałabyś też wziąć udział w moim konkursie?:) Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne mani :) uwielbiam takie kolory w deszczowe pochmurne dni :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...