Złoto- Sensique Fantasy Glitter nr. 219 & Beż- Wibo Express Growth nr. 351

 

Witam!


Chciałam Wam pokazać moje dzisiejsze pazurki...







Do mojego dzisiejszego manicure użyłam:

 

  • Eveline 8w1 (baza)
  • Sensique Fantasy Glitter, nr. 219
  • Wibo Express Growth, nr. 351
  • Essence Colour&Go, nr. 121 Golden Fever
  • Pierre Rene X Press Dryer, No21 (top-wysuszacz i utrwalacz)

Tak prezentują się lakiery...

...a tak wyglądają moje paznokcie:)










Pozdrawiam serdecznie i...

zapraszam do mojego rozdania:)

 

 

 

Moje pierwsze rozdanie KLIK!

15 komentarzy:

  1. ale pięknie wygląda ten środkowy pazurek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za złotem, ale ładnie Ci wyszło to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Środkowy najładniejszy! Preferuję srebrny brokat przy takim zdobieniu ale złoty również ładnie wygląda :) Przymierzam się do podobnego zdobienia, więc i u mnie może niedługo się złoto pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam połączenie beżu ze złotem, beż jest ciepły więc nie pasuje mi złączyć go z zimnym srebrem;)
      Pozdrawiam i niedługo wpadnę zerknąć na Twoją wersję;)

      Usuń
  4. uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie takie połączenia uwielbiam ;)
      Pozdrawiam Cię;)

      Usuń
  5. Ale super Ci to wyszło, kolorek podkładowy ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Środkowy pazur mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdobienie, takie niby delikatne a z pazurem ;) Przy okazji dziękuje za skomentowanie mojej notki i zapraszam www.kolorowelakierki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdobienie w sam raz na karnawał lub sylwestra :) czasem takie proste paznokcie robią największy efekt i wow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo w moim stylu te zdobienie, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...