Sensique & My Secret

Hej!



Niestety ale musiałam skrócić moje paznokcie, prawie wszystkie połamały mi się po bokach:(

Do poniższego manicure użyłam:
  • Eveline 8w1 (baza)
  • Sensique Strong & Trendy Nail nr. 148
  • My Secret nr. 01
  • Essence Gell-Look (top)
  • Tasiemka do zdobienia paznokci- różowa
  • Sensique osuszacz lakieru o zapachu kokosa



Tak wygląda moje dzisiejsze mani na moich bobkach ;)



Zapraszam! 



















Czy Wy też używacie folii? Macie jakieś swoje sposoby na wzorki z jej wykorzystaniem ? ;)

Pozdrawiam! 









11 komentarzy:

  1. masz piękną płytkę i nawet skrócone pazurki wyglądają bosko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej dziękuję Ci;* bardzo mi miło;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. fajne mani ! :) ale widze, że użyłaś topu gel look :> i chciałam się zapytać czy przedłuża trwałość lakieru ? :) bo mój ukochany top wycofali :( pani w naturze zaproponowała mi zamiennie ten ale ostatecznie go nie kupiłam bo miałam wątpliwości właście co do przedłużania trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak spisywał się Twój poprzedni top z Essence domyślam się że był niezastąpiony;) hmm co ja o tym mogę powiedzieć.... bardzo ładnie nabłyszcza paznokcie, nie ściąga lakieru, mani utrzymuje się około 4 dni bez żadnych odprysków ale nie podoba mi się to że straszne długo zasycha ;/ to jedyny minusik.
      Pozdrawiam Cię ;*

      Usuń
  3. ślicznie wygląda! bardzo ładnie przyklejona tasiemka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też się bawiłam z tasiemką, super Ci poszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...