Red & Gold

 

Hej;)


Już dawno nie wstawiałam żadnego manicure, nie miałam za dużo wolnego czasu...ale za to dzisiaj zmalowałam coś takiego...:)

Zapraszam! ;)


 

Lakiery których użyłam:

  • Eveline 8w1- baza
  • Manhattan Lotus Effect nr. 45T
  • Sensique Fantasy Glitter, nr. 219  
  • Pierre Rene X Press Dryer, No21 (top-wysuszacz i utrwalacz)
  •  Dodatkowo złota tasiemka
Nietety mój aparat ujął kolor każdego paznokcia inaczej, w rzeczywistości wyglądają identycznie;)









 Pozdrawiam! 

;)


16 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia jak wykombinowałaś ten wzorek, ale całość wyszła mega elegancko, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosty sposób, najpierw malujemy cały paznokieć na złoto później przyklejamy taśmę klejącą i zakrywamy złoty trójkącik resztę pokrywamy bordo, gdy wyschnie odklejamy taśmę i to wszystko;) ja dokleiłam jeszcze złotą tasiemkę;) bardzo łatwo i szybko;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny wzorek i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie,kojarzy mi się tak świątecznie,z bombką choinkową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę bordowego koloru ale to połączenie wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny mani, uwilbiam polaczenie bordowego koloru ze zlotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba;)

      Usuń
  7. Super efekt. Przypomina trochę starodawny babciny sweterek, ale oczywiście w najlepszym tego słowa znaczeniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...