Recenzja, Sensique- Osuszacz lakieru do paznokci o zapachu kokosa

 

Hej dziewczyny:)


Chciałam przekazać Wam moją opinię na temat osuszacza w sprayu z Sensique. Wypróbowałam już wielu osuszaczy oraz utwardzaczy jednak były one w formie bezbarwnego topa do paznokci, postanowiłam tym razem zaryzykować i oto kupiłam ten produkt w formie sprayu w drogerii Natura.

Zapraszam!







Cena

 

około 8-9 zł



Pojemność

 

120 ml 




Skład

 

 

Opakowanie


Osuszacz zamknięty jest w  plastikowej buteleczce z atomizerem, co bardzo ułatwia aplikację produktu.




Zapach

 


Na samym początku produkt niestety drażni swoim alkoholowym zapachem, 
później zaś < na szczęście:) > czujemy tylko i wyłącznie przyjemną kokosową woń.



Moja opinia


 Osuszacz lakieru, to produkt bardzo pożądany w mojej kosmetyczce, widząc go na drogeryjnej półce nie mogłam mu się oprzeć, musiałam go kupić i wypróbowywać, niestety trochę mnie zawiódł.
Zacznę od zapachu, który początkowo jest bardzo nieprzyjemny i alkoholowy, dopiero z czasem zmienia się w delikatną kokosową woń. Produkt po spryskaniu dłoni pozostawia na nich tłusy "film", który z upływem kilku minut znika, niestety pozostawiając wysuszone białe skórki. Jeśli chodzi o samo wysuszanie, produkt nie spisuje się najlepiej. Może lekko ale to leciutko, minimalnie utwardza płytkę, ale nie przyspiesza efektu wysychania. Nadal trzeba uważać by nie uszkodzić sobie świeżego manicure.  


Moja ocena

 

3/10






Czy spotkałyście się już kiedyś z tym osuszaczem? A może posiadacie produkty tego typu godne polecenia?:)

Pozdrawiam!



6 komentarzy:

  1. Oj to zdecydowanie nie dla mnie, moje skórki i bez niego są masakrycznie suche.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moje tez :( ale zrobie jeszcze kilka podejsc

      Usuń
  2. Kocham wszystko co pachnie kokosem więc może spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam go wczoraj i już kusił... ale dobrze że się oparłam pokusie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam osuszacz z Avonu, ale jednak nic nie zastąpi dobrego topu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ma w sobie coś z kokosa to z pewnością polubiłabym się z nim...

    Pozdrawiam i obserwuję
    ______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...