Recenzja, Paese Colore Mio nr. 502, błyszczyk do ust

Hej!


Jak wcześniej wspominałam pod koniec września zamówiłam sobie moje pierwsze Paese Box, tutaj możecie zerknąć jak wyglądało:)  Paese Box
Przyszła pora na przedstawienie moich refleksji na temat jednego z kosmetyków, dzisiaj będzie nim błyszczyk o numerze 502, czyli piękny lekko pastelowo-brzoskwiniowy kolorek.

Zapraszam!

Cena:

 

9,90 zł  na stronie producenta



Pojemność:

 

6,5 ml 


Opakowanie:

 

Błyszczyk zamknięty jest w eleganckim i wytrzymałym opakowaniu, czuć że tworzywo z którego zostało wykonane jest bardzo dobrej jakości





Zapach:

 

Produkt pachnie słodziutka wanilią 




Moja opinia:

 

Błyszczyk spokojnie mogę zaliczyć do swoich ulubieńców
Jego formuła jest dosyć gęsta i klejąca, dlatego bardzo długo się utrzymuje , dzisiaj zrobiłam test specjalnie z zegarkiem w ręku nosiłam go na ustach, jadłam, piłam i błyszczyk spokojnie wytrzymał 4 godziny, według mnie to bardzo dużo jeśli chodzi o tego typu kosmetyk. Bardzo dobrze się nakłada za pomocą patyczka zakończonego miękka pacynką, jednak trzeba się troszkę namachać bo pacynka nabiera małą ilość produktu. Kolejnym plusem jest jego zapach, bardzo delikatny, słodki i nie drażniący. Usta wyglądają bardzo naturalnie i zdrowo, mam wrażenie że optycznie je powiększa. Nie posiada żadnych drobinek jest całkowicie matowy.



Moja ocena

 

10/10 


...a tak prezentuje się na moich ustach




A jaki jest Wasz ulubiony pastelowy błyszczyk?:)

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. uuu przepiękny kolorek :) takiego w mojej małej kolekcji jeszcze nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek, taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie "cielaki" na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię błyszczyków, ale jeśli jakiś miałabym zakupić to właśnie taki - ma bardzo gustowne opakowanie i nie ma koszmarnych drobinek :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...