Recenzja, Eveline Volume Celebrities

Witam!:)

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją mojego ulubionego tuszu do rzęs a mianowicie  
Eveline Volume Celebrities kolor Deep Black;)



Zapraszam! 

 

 

 

Cena: ok. 12 zł

 

Pojemność: 7 ml

 

Opakowanie: Tusz zamknięty jest w bardzo smukłej i zgrabnej buteleczce, przypominającej moim zdaniem klepsydrę. Jest  wykonane z twardego plastiku powleczonego złotym kolorem. Opakowanie jest wprost niezniszczalne;) Mogę przyznać że to mój ok. 15 tusz i jeszcze nigdy nie zauważyłam minusów związanych z buteleczką. 

 

 

 




Szczoteczka:  Jest idealnie wyprofilowana, co ułatwia aplikacje tuszu. Szczoteczka jest sylikonowa, posiada kształt klepsydry, jest dosyć giętka.





Zapach:  Tusz niestety nie posiada żadnego zapachu a szkoda. Mógłby pachnieć jak tusze z Maybelline.

Konsystencja: Konsystencja niestety moim zdaniem pogorszyła się. Jakiś czas temu tusz był wprost idealny nie za rzadki nie za gęsty, świetnie się aplikował, natomiast teraz mam wrażenia że każda moja nowa buteleczka staje się coraz bardziej sucha. No cóż ale trzeba sobie jakoś radzić, dolewam kilka kropelek toniku do twarzy i jest ok.




Moja opinia: Tusz od kilku dobrych lat jest moim ulubieńcem. Ma śliczny kolor ciemnej i głębokiej czerni, niestety niektóre tusze niby czarne po wyschnięciu na rzęsach stają się szare, w tym przypadku tak nie jest. To najgłębsza czerń jaką kiedykolwiek miałam na swoich rzęsach. Dodatkowo tusz niesamowicie wydłuża i podkręca rzęsy, po żadnym tuszu nie miałam takiego efektu, a uwierzcie że wiele sztuk przewinęło się przez moją kosmetyczkę zanim doszłam do ideału. Tusz nie kruszy się oraz nie osypuje, potrafi ślicznie trzymać się na rzęsach przez cały dzień. Zauważyłam jednak że podniosła się jego cena, kiedyś można było go dostać za 9 zł teraz natomiast normalną cena jest 12 zł. Jedno opakowanie starcza mi na ok. 1,5 miesiąca, nie jest to jakoś niesamowicie długo ale przy takiej cenie i jakości można pozwolić sobie na częstszy zakup tego produktu.

 

 

 

A tak prezentuje się na moich rzęsach:

 

 

 

 

 

Moja ocena: 10/10

 

A jaki jest Wasz ulubiony tusz do rzęs?


Pozdrawiam!;)

2 komentarze:

  1. efekt Wow !!!!!!! co ja bym dała za tak długie rzęsy... :) eh...zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci;) ale wcale nie są takie długie;P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...