♥ Październikowy Haul Zakupowy ♥

 

Hej!

Przez ostatnie dwa tygodnie moja kolekcja kosmetyków troszkę się powiększyła;) 
Chciałam pokazać Wam moje nowe nabytki z Avonu, Hebe, Natury, Rossmann oraz Biedronki.


Zapraszam;)










 

Od największego do najmniejszego...

 

 

  • Nivea, Diamond Gloss, Szampon nadający blask ( mój ulubieniec ♥)- dwupak, Biedronka
  • BeBeauty, Żel pod prysznic Brazylia- Biedronka
  • Avon, Senses Amore, Żel pod prysznic
  • Davidoff , Cool Water, Woda toaletowa- (jeden z moich ulubionych zapachów)- Super-Pharm


dalej...

  • Sensique, Osuszacz lakieru do paznokci w sprayu, zapach kokosowy- Natura
  • Sensique, Cukrowy dwufazowy peeling do rąk, zapach czekoladowy- Natura
  • Avon, Foot Works, Energizujący scrub do stóp z solą morską
  • Delia, Life, Zmywacz do paznokci, paznokcie suche i łamliwe- Super-Pharm
  • Mixa, Lekki krem nawilżający 24h przeciw błyszczeniu- Rossmann


  i ostatnie...


  • Avon, Nawilżający mus do ciała, zapach waniliowy
  • Catrice, Puder rozświetlający Prime and Fine (właśnie takiego szampańskiego rozświetlacza od dłuższego czasu szukałam ♥)- Hebe
  • Essence, Colour&Go, nr.146 that's what i mint!- Natura
  • Wibo, Express growth, nr. 3- Rossmann


To już wszystko;) 

 

 

Czy posiadacie coś z powyższych produktów?;)
Pozdrawiam!






14 komentarzy:

  1. Właśnie wczoraj kupiłam sobie ten sam peeling z sensique:) ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem ciekawa jak działa, ale powalił mnie na kolana swoim zapachem i to mi wystarczyło;D

      Usuń
  2. Miałam ten żel z Biedronki, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie bardzo lubię żele pod prysznic z tej serii;) Bali też jest piękny;)

      Usuń
  3. ładny kolorek essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się strasznie podoba, zauważyłam ostatnio że w moich zbiorach brak prawdziwej delikatnej mięty, tylko jakieś pośrednie odcienie, no i trafiłam! ;)

      Usuń
  4. Hej, pytałaś mnie o farbki, ja kupiłam swoje w zwykłym papierniczym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię szampon diamond gloss <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam, od kilku lat używam tylko tego razem z odżywką;)

      Usuń
  6. Mam ten sam lakier :) a perfumy też mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te perfumy;) akurat były w promocji

      Usuń
  7. Kurcze, tak zajrzałam jeszcze raz. Jestem ciekawa tego wysuszacza ...;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poużywam troszkę i wystawie recenzję;)

      Usuń
  8. Sporo tego! Mnie oczywiście najbardziej przypadły do gustu produkty z ostatniego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...