♥ Październikowy Haul Zakupowy... cz.2 ♥

 

Hej dziewczyny;)


Dzisiaj dalszy ciąg mojego zakupowego szaleństwa w październiku. 
Produkty zostały kupione głównie w Rossmann, Biedronce, Super-Pharm, allegro oraz 
w sklepie internetowym Pierre Rene.

Zapraszam do oglądania;)

 




Zacznę od zakupów na allegro:) a więc są to głównie produkty marki Elf oraz moja pierwsza paletka Sleek:)






  • Sleek, Paletka 12 cieni w skład jej wchodzi 10 cieni matowych oraz 2 perłowe- allegro



  • Elf, Rozświetlacz do twarzy, gotta glow- allegro
  • Elf, Roż do twarzy, candid coral- allegro

  • Elf, Błyszczyk do ust, pink lemonade- allegro
  • Elf, Baza pod cienie- allegro
  • Elf, Biała kredka do oczu, pearl white- allegro

Kolejne produkty to kolorówka tym razem zamawiana w sklepie internetowym Pierre Rene za jedyne 2,60 zł,  obecnie cena podskoczyła do 2,99 zł, spieszcie się dziewczyny bo niebawem koniec promocji. 


Matowe cienie są bardzo mocno napigmentowane, gorąco polecam! ;) Zapomniałam dodać- w gratisie dostałam pomadkę od Pierre Rene;)

Przepraszam Was, ale zdjęcia cieni wyszły strasznie niewyraźnie.





Moje następne zdobycze...

 



  • Joanna, Rozjaśniacz w sprayu, blond reflex- Super-Pharm
  • Alterra, Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych, granat i aloes- Rossmann
  • Alterra, Odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych, granat i aloes, Rossmann
  • Nivea, Balsam prostujący włosy, straight& gloss- Biedronka


 
  • Kominek ceramiczny- Rossmann 



  •  Essence, colour&go, nr. 149 hello marshmallow!- Natura
  • Essence, colour&go, nr. 104 sweet as candy - Natura
  • Wibo, Lovely, blink blink nr. 7- Rossmann
  •  Essence, Nail art special effect topper, nr. 16 cool breeze- Natura
  • Wibo, Eyeliner o głębokim i intensynym odcieniu czerni, Rossmann



To chyba wszystko;) czy posiadacie coś z moich powyższych zbiorów?:)


Pozdrawiam! 

;*





9 komentarzy:

  1. Nie.... Ale chętnie nabyłabym paletkę, bo ma piękne, jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakupy, ja w październiku miałam odwyk i mnie nosi, żeby zajść do drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię sobie odwyk w listopadzie;) bo inaczej zbankrutuje ;)

      Usuń
  3. Eyeliner z wibo to mój ulubieniec:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne te dwa lakiery Essence, co się stało, że ja ich nie widziałam w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niedawno na nie "wpadłam" żałuję że wcześniej ich nie widziałam byłyby idealne n lato;)

      Usuń
  5. Wow, sporo tego ;) Niektóre produkty chyba też muszą pojawić się i u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...