Mój pierwszy PAESE BOX ! ♥

Witam Was dziewczyny po długiej nieobecności! ;)

 

 

Podpatrując inne blogi bardzo zaciekawiło mnie pudełeczko z PAESE i postanowiłam sama sobie takie sprawić. Dopełniłam wszelkich formalności wpłaciłam 39 zł i po kilku dniach zawitał do mnie kurier;)






Tak wygląda zawartość mojego pudełeczka ♥ :

 

 

 A teraz po kolei:

 

1. Błyszczyk do ust Colore MIO lipgloss nr. 502, wartość: 9,90 zł






2. Lakier do paznokci o przedłużonej trwałości nr. 215, wartość: 15,90 zł 






3. Matowy cień do powiek Kaszmir Neo nr. 687, wartość: 17.90 zł





4. Kredka do oczu nr. 19, wartość: 10,90 zł





5. Mineralny podkład matujący na bazie naturalnych glinek z basenu Morza Śródziemnego nr. 4, 
wartość: 32,90 zł







Tak prezentują się poszczególne produkty na dłoni:

 

 

Zawartość pudełka przypadłaby mi całkowicie do gustu gdyby nie cień do powiek. Nie maluję się turkusowymi cieniami do powiek, uważam że do mnie nie pasują. Jeśli chodzi o pozostałe produkty mogę stwierdzić że są świetne, ale o tym niebawem. Poużywam je jakiś czas i wystawię rzetelną recenzję każdego z nich;)


Ceny produktów pochodzą ze strony producenta.
Łączna wartość mojego pudełeczka to 87,50 zł
Uważam że warto było i mam nadzieję że akcja z pudełeczkami niebawem zostanie wznowiona;)


Pozdrawiam Was!

8 komentarzy:

  1. fajny boxik;) Ten mineralny podkład wygląda zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) hmm podkład? raczej nazwałabym go pudrem, nie wiem czemu producent tak nazwał ten produkt. Używam go do osypywania twarzy i powiem Ci że bardzo ładnie matuje na długi czas;)

      Usuń
  2. ten podkład mineralny mi również się trafił i idealnie sprawdza się jako po prostu sypki puder, ale na fluid, sam to trochę za mało jak dla mnie :) matuje na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się;) nigdy nie nazwałabym tego produktu podkładem, to jest dobry sypki puder matujący;)

      Usuń
  3. Mnie ciekawią te pudełeczka, Ty trafiłaś super zawartość! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie ze wszystkiego jestem zadowolona z wyjątkiem turkusowego cienia;)

      Usuń
  4. oo kurczę, nie wiedziałam, że ta firma też ma swoje 'boxy', wartość faktycznie korzystna, ale cień szalony ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...