DIY : Kawowy peeling do ciała

Witam Was dziewczyny !


Chciałam Wam dzisiaj zaprazentować mój ukochany peeling kawowy własnej roboty, który można stworzyć dosłownie w 3 minutki ;)










Peeling kawowy jest najbardziej popularnym naturalnym zdzieraczem martwego naskórka.Istnieje wiele sposobów jego wykonania ale ja przedstawię Wam taki, który mi najbardziej odpowiada. Jest on bardzo prosty do wykonania.



Należy przygotować:



- kawę mieloną czarną (suchą) ja używam obecnie poniższej, jest tania i dobra;)





-sól kuchenną





Należy dodać na 2 duże łyżki kawy jedną czubatą łyżeczkę soli, potem wymieszać i peeling gotowy. Zazwyczaj przyrządzam go w większej ilości około 200 ml i przesypuję do pojemniczka od wykorzystanego masła do ciała. Gdy chcę go użyć wysypuję określona ilość na dłoń i mieszam z odrobiną wody i żelu pod prysznic. Skóra po zabiegu jest gładka jak aksamit.

Ten peeling jest lepszy niż niejeden ze sklepowej półki ( prócz pomarańczowego Lirene) , warto go wypróbować! ;)

4 komentarze:

  1. Ja wiem, że sól jest najlepsza, ale jakoś nie przekonuje mnie ona w peelingach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ją bardzo lubię i widzę efekty po używaniu tego peelingu, skóra jest wygładzona, rozjaśniona i oczyszczona... nic więcej mi do szczęścia nie trzeba;)

      Usuń
  2. Lubię ten peeling, daje najlepsze efekty ;))
    Do kropek użyłam lakieru Essence colour&go nr 140 go bold!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo... dzięki za numerek lakieru;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...