Recenzja, Wibo Eliksir- nawilżająca pomadka do ust






Hej dziewczyny!
Chciałam się podzielić z Wami moją opinią na temat pomadki nawilżającej Wibo Eliksir:) Kupiłam ją ponieważ posiadała wiele pozytywnych opinii na Wizażu. Akurat trafiłam na promocję w Rossmann i upolowałam ją za ok 5 zł;) Mój kolor to 07.


Cena: 9 zł 

Pojemność: 4,2 g

Opakowanie: Pomadka niestety jest  zamknięta w opakowaniu wykonanym z plastiku o bardzo niskiej jakości. Używam jej od czerwca a już jest pęknięta przez całą długość zakrywki, co najlepsze nigdy mi nie upadła ani nie "docisnęłam" jej. Leży spokojnie w torebce, można wnioskować że opakowanie jest bardzo delikatne i podatne na wszelkiego rodzaju urazy nawet te minimalne. 
Również napis na pomadce starł się już na samym początku jej użytkowania.
(Pęknięcie i starty napis poniżej na zdjęciu)



Zapach: Pomadka pachnie bardzo przyjemnie wyczuwam w niej zapach kokosów;)

Moja opinia: Mimo dwóch mankamentów jakim jest opakowanie oraz trwałość jestem bardzo zadowolona z pomadki. Nie jest ona jakaś super trwała, wiadomo że ściera się podczas jedzenia czy też picia, ale to mi nie przeszkadza ponieważ ciągłe nakładanie jej na usta sprawia mi wielką przyjemność, mogłabym się nią malować cały dzień:) Pomadka posiada lekką kremową konsystencję, dzięki której znakomicie rozprowadza się na ustach. Bardzo ładnie się błyszczy i nie rozmazuje, poza tym posiada właściwości nawilżające usta, o czym informuje nas producent i z tym mogę się zgodzić- usta są miękkie i delikatne, pomadka nie wysusza ich. Same możemy kontrolować natężenie koloru na naszych ustach przez nałożenie kilku warstw pomadki. produkt nie uwydatnia suchych skórek na ustach jeśli takie posiadamy. Nie skupia się w zakamarkach ust oraz nie "waży" się na wargach.
Jestem pewna że ponownie sięgnę po pomadkę Eliksir!;)
A tak prezentuje się na dłoni kolor 07.


Moja ocena: 9,5/10

9 komentarzy:

  1. jedynym minusem jest pewnie to opakowanie, ale widać, że nie dość , ze kolor ładny to konsystencja taka "bogata" nie sucha jak w niektórych pomadkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten odcień i bardzo lubię, ale moim nr 1 jest różowa 01 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zimę zawsze zaopatruję się w kilka pomadek nawilżających (bo w każdej kurtce, torebce itp mam po jednej) i dzięki recenzjom takim jak Twoja coraz bardziej napalam się do Eliksiru.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne sa te szminki z Wibo, szczególnie ten kolor wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za 5 zl mozna jej chyba wybaczyc to badziwne opakowanie :)a kolor jest piekny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak można;)najważniejsza jest zawartość;)

      Usuń
  6. Ja mam z wibo 'błyszczykową pomadkę' Lovely :) Lubię kosmetyki z tej firmy :) hm a co do opakowania co tam, za taką cenę warto :) Przecież i tak liczy się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam dwie te szmineczki i jestem z nich mega zadowolona jak za te pieniazki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też;) niedługo kupuję drugą kolor 01;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...