Recenzja, Vichy Purete Thermale- preparat do demakijażu 3w1


Cześć dziewczyny!

Chciałabym Wam przedstawić moje ulubione mleczko do demakijażu;)

Cena: ok. 50 zł (czasem można trafić na dużą promocję w Super-Pharm :) )

Pojemność: 200 ml

Skład: poniżej na zdjęciu



Opakowanie: Mleczko zamknięte jest w dużej wygodnej do otwierania tubce. Zamknięcie nie psuje się a mleczko posiadam już około 3 miesiące.
Zapach:  Zapach mleczka jest bardzo przyjemny, świeży i nie przede wszystkim nie jest uciążliwy dla "nosa" ;)

Działanie: Mleczko radzi sobie świetnie nawet z bardzo mocnym i ciemnym makijażem, wystarczą dwa waciki z małymi ziarenkami produktu i makijaż znika. Nie podrażnia ani nie uczula okolicy oczu, która jest przecież bardzo wrażliwa. W moim przypadku gdy preparat dostanie się do oka nie odczuwam szczypania ani dyskomfortu. Posiada rzadką konsystencję dzięki której jest bardzo wydajny.




Moja ocena: 10/10

2 komentarze:

  1. z chęcią bym wypróbowała, gdyby nie to, że mam przetłuszczającą się cerę, która nie lubi mleczek, a jedynie płyny micelarne lub toniki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mieszaną;) i dla mnie jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...