Recenzja, My Secret nr. 167- Kiwi

Cześć dziewczyny! 

Chciałam dzisiaj przedstawić Wam moją opinię na temat lakieru  My Secret, nr. 167 Kiwi.



Podstawowe informacje: 

 

Marka: My Secret
Seria: Pachnę podczas wysychania
Kolor: nr 167- Kiwi, kolor lakieru przypomina limonkę, w nim zaś zatopione są maleńkie czarne drobinki
Pojemność: 10 ml
Pędzelek: gruby, średniej długości
Krycie: 2 warstwy wystarczą w zupełności
Konsystencja: nie jest za rzadki ani za gęsty, rozprowadzanie lakieru nie stanowi żadnego problemu
Wykończenie: paznokcie są gładkie ale czarne drobinki są minimalne wyczuwalne, lakier pozostawia niesamowity połysk 
Wysychanie: pierwsza warstwa lakieru schnie bardzo szybko natomiast aby wyschła druga warstwa potrzeba troszkę więcej czasu
Trwałość: dzś pomalowałam paznokcie więc nie jestem w stanie jeszcze nic powiedzieć
 Zmywanie: - //-
Dostępność: drogeria Natura 
Cena: 4,99 zł

Moja opinia: 


Bardzo zainteresował mnie kolor powyższego lakieru oraz znajdujące się w nim mikroskopijne drobinki, byłam ciekawa jak będą prezentować na moich paznokciach, no i... kupiłam w promocyjnej cenie w Naturze za 4,99 zł;) Lakier bardzo dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia chociaż powiem że na pierwszej warstwie lakieru pojawiają się smugi ale za to druga warstwa wszystko idealnie wyrównuje i nie potrzeba aplikować kolejnej. Drobinki rozprowadzają się równomiernie, nie skupiają się w jednym miejscu. Pędzelek jest niestety gruby i średniej długości, trzeba uważać by nie rozlał się na skórki. Bardzo podoba mi się błysk jaki pozostawia po sobie lakier, nie ma konieczności nakładania top coat'a. Natomiast poruszając kwestię zapachu lakieru, owszem pachnie ale jest to zapach przypominający moim zdaniem farbę do włosów ;D Jeśli chodzi o trwałość jeszcze nie mogę się wypowiedzieć ponieważ dziś pomalowałam paznokcie, ale niebawem zaktualizuję post;)









 

Tu możecie znaleźć manicure z tym lakierem :

 KLIK KLIK

 

 

 

 

Moja ocena: 


8/10

4 komentarze:

  1. trzeba przyznać, ze kolor to ma genialny, optymistycznie nastrajający i wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam soczystą zieleń z Marizy i po tym jak ją zmyłam zostały mi żólto-zielone przebarwienia na paznokciach mimo iż nie trzymałam lakieru na paznokciach długo także bardzo Cie proszę, daj znac czy ten lakier również zostawi takie niespodzianki ponieważ rozważam kupno-kolor i drobinki są genialne! Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis zmylam ten lakier i nie pozostawil na paznokciach zadnych przebarwien. Zawsze uzywam bazy i nigdy nie mam przebarwionej plytki. A Ty uzywasz ?

      Usuń
    2. No wlaśnie zawsze używam bazy pod jakikolwiek lakier ale ten zielony z Marizy zostawił mi mimo to przebarwienia na płytce... Musze zrobic wycieczke do Natury i kupic ten MySecret ns spróbowanie ;) pozdrawiam i dziekuje ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...