Recenzja, My Secret, Sandy nr. 172- Sandy Blue Sparks

Hej;)

 

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją lakieru do paznokci My Secret, Sandy nr. 172






Podstawowe informacje: 

 

Marka: My Secret
Seria: Sandy
Kolor: nr 172- Sandy Blue Sparks, kolor lakieru to czarno-granatowa baza a w niej zatopione brokaciki o odcieniach zieleni i niebieskiego
Pojemność: 10 ml
Pędzelek: gruby, średniej długości
Krycie: 2 warstwy wystarczą w zupełności
Konsystencja: nie jest za rzadki ani za gęsty, rozprowadzanie lakieru nie stanowi żadnego problemu
Wykończenie: paznokcie są chropowate, czuć wystające drobinki (jak w przypadku każdego piaskowego lakieru) 
Wysychanie: bardzo szybko schnie, 2 warstwy schną w mgnieniu oka;)
Trwałość: po 3 dniach lakier zaczyna odpryskiwać i ścierać się na końcówkach
Zmywanie: ciężki do zmycia, trzeba się bardzo namęczyć by pozbyć się go całkowicie z płytki paznokcia
Dostępność: drogeria Natura 
Cena: 7,99 zł

Moja opinia: 

Postanowiłam kupić sobie wreszcie mój pierwszy piaskowy lakier, byłam w drogerii Natura i padło na My Secret. Zaintrygował mnie kolor, czarny mieniący się wszystkimi odcieniami niebieskiego. Jeśli chodzi o aplikację to nie byłoby tak źle gdyby nie za szeroki pędzelek. Lakiery My Secret posiadają długie i wąskie pędzelki, ten natomiast odstaje od normy. Jest bardziej "rozpierzony" ;) Mam wąskie  paznokcie i aplikacja sprawia mi nie lada problem, muszę się mocno postarać by nie pomalować skórek. Szkoda że pędzelek jest ścięty, o wiele wygodniej byłoby gdyby posiadał zaokrągloną końcówkę. Natomiast jeśli chodzi o krycie to dwie warstwy spokojnie wystarczą. Lakier mam na paznokciach już drugi dzień wykonuje różne prace w domu i jeszcze nie zaobserwowałam żadnych odprysków. Jest bardzo trwały i wytrzymały. Jednak wydaję mi się że to mój ostatni piasek. Mimo ze wygląda niesamowicie to niestety przeszkadza mi to, że moje paznokcie są chropowate. Zdecydowanie bardziej wolę gładką powierzchnię na moich paznokciach. Jeśli natomiasty Wy lubicie piaski i dobrze się z nimi czujecie to lakier jest godny polecenia!;)


Moja ocena:

9/10




A tutaj możecie zerknąć jak powyższy lakier prezentuje się na moich paznokciach;)

---> KLIK KLIK ;)




Pozdrawiam Was dziewczyny! ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i magiczny kolorek :) Uwielbiam lakiery z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie "nietypowe" odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) wprawdzie niedawno kupiłam swój pierwszy piasek ale bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...