Moje nowości z My Secret! ;)

Cześć! :)

Dzisiaj wybrałam się do Natury i kupiłam kilka lakierów a mianowicie:) :

  1. My Secret Sandy, nr. 172 Sandy Blue Sparks- 7,99 zł (mój pierwszy piasek- ciekawe jak się spisze :) )
  2. My Secret, nr. 149 Cocoa- 7,99 zł
  3. My Secret, nr. 121 (czerń)- 7,99 zł
  4. My Secret, nr. 167 Kiwi- 4,99 zł


A tak prezentuje się piasek z bliska:



Tak natomiast prezentuje się KIWI (posiada maleńkie czarne drobinki) :



 Wiem że jakość zdjęć nie jest najlepsza, za to przepraszam;)



Pozdrawiam!





18 komentarzy:

  1. Tego piaskowego lakieru jestem bardzo ciekawa. A kiwi mam, ale stoi kilka miesięcy nieużywany ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa piaseczka, a czemu nie używasz kiwi?:)

      Usuń
    2. Jakoś na razie nie miałam na niego weny ;P
      A powiedz mi jak cenowo te piaskowe wyglądają?

      Usuń
    3. Piasek kosztował 7,99 zł ;) ale był tylko jeden z drobinkami właśnie ten który kupiłam, pozostałe to zwykłe pastelowe kolory: czerwony, niebieski, zielony itd.
      Kiwi był w promocji za 4,99 zł;)

      Usuń
    4. O, super, dzięki za info :*

      Usuń
  2. Ja chce zobaczyć ten piasek na paznokciach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne lakiery, ciekawe jak sprawdzi się ten piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie się zastanawiam;) niedługo się okaże ;P

      Usuń
  4. Kiwi wygląda całkiem fajnie, ale nie przepadam za zielonymi paznokciami ;) Też jeszcze nie miałam piaskowego lakieru, więc czekam aż napiszesz jak sprawuje się ten, który kupiłaś, może się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam i w mojej kolekcji nie ma innej zieleni oprócz mięty:D ale jakoś podkusiły mnie te czarne drobinki.
      Może jednak się przekonam do zieleni a może odstawię go w kąt, zobaczymy;)

      Usuń
  5. Kiwi mam, ale z Softer. Baaardzo mnie urzekł choć początkowo była sceptycznie nastawiona do tych drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze chyba wszystkie mi się podobają:P gdybym poszła do sklepu, to pewnie ten sam zestaw wylądowałby w moim koszyku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co ze mną jest ale teraz jak wyjdę ze sklepu, drogerii itp. bez lakieru to jestem "chora" ;D Nałóg!

      Usuń
  7. Kiwi jest super <3 przynajmniej jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...