Moje dzisiejsze zakupy;)


Witam ponownie;)
Wybrałam się dziś na małe zakupki i oto co mi "samo" wpadło do koszyka :D



 1. My Secret Nail Polish, nr. 104
2. Essence Nail Art Special Effect! topper, nr. 02 circus confetti
3. Essence Colour&Go, nr. 147 miss universe 
( na zdjęciu wyszedł nijak ale w rzeczywistości jest śliczny i bardzo ładnie się mieni) 



4. Isana MED, Urea 5,5%, Emulsja do ciała do bardzo suchej i szorstkiej skóry
5. Sally Hansen Airbrush Legs, Rajstopy w sprayu- kolor medium glow (mój ukochany produkt)



6. Marion, Termo-ochrona - serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury



7. Iwostin, Żel do mycia twarzy



8. Green Pharmacy, Delikatny żel do mycia twarzy- zielona herbata



Pozdrawiam;)

6 komentarzy:

  1. czekam na mani z tym brokatowym topperem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedzie !:D jutro lub w niedziele :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie mnie też bardzo podoba się ten topper ;) poza tym jestem bardzo ciekawa działania tego żelu do mycia twarzy z Iwostinu, bo powoli kończy mi się moja pianka do mycia i szukam takiego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyneczka mi się podoba :D w zależności od bazowego może wyglądać ładnie :D
    nawet na białym jak się troche zleje, a będzie delikatnie połyskiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lakierki :)
    Ale rajstop w spray'u do dzisiaj nie ogarnęłam, nigdy takowych nie miałam, ale ciekawa ich jestem :P :)
    Zapraszam do siebie, może Ci się spodoba :) A ja obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopy w sprayu to swietna rzecz na lato jesli chcesz by Twoje nogi wygladaly zjawiskowo ;) kupilam sobie na zapas na przyszly rok bo byly w promocji. Sprobuj a sie uzaleznisz;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...