Chwalę się;) a co!




Moje Drogie;)

Chciałam podzielić się z Wami moim ogromnym szczęściem, otóż ostatnio zgłosiłam się do testowania prostownicy na Wizaż.pl i znalazłam się w jakże wąskim gronie szczęśliwców;) Do rozdania było 20 prostownic. Jaka była radość jak zobaczyłam swój nick wśród laureatek!!!;)
 Dzisiaj zapukał do mnie listonosz i dostarczył moje cudeńko;)


Cena detaliczna Braun Satin Hair 7 SensoCare - 499 zł 

Poniżej podaję link do zapoznania się z danymi technicznymi prostownicy:







 Prostownica posiada spory wyświetlacz oraz klawisze nawigacyjne którymi można m.in ustawić:

-grubość włosów
-długość włosów
-czy są farbowane

Prostownica sama dopasuje temperaturę do wybranego przez nas profilu, biorąc pod uwagę oczywiście nasze konkretne parametry;)




4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...