Recenzja, Avon Senses Lagoon Body Scrub- gruboziarnisty peeling do ciała




Na ten peeling skusiłam się przez jego nazwę, chodzi mi tutaj o przymiotnik gruboziarnisty;), ponieważ uwielbiam mocne zdzieracze, i tutaj powstał malutki problem. Wcale nie nazwałabym produktu peelingiem tylko żelem pod prysznic z maleńkimi mikrogranulkami.

Cena: 7,90 zł

Pojemność: 200 ml

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Polyethylene, Polysorbate-20, Sodium chloride, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Mea, Parfum, Tetrasodium EDTA, Benzophenone-9, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Methylchloroisothiazolilone, Alcohol Denat., Methylisothiazolilone, Cl 19140, Cl 47005, Cl 42090.<1004366-012>



Opakowanie: Produkt zamknięty jest w zgrabnej tubce, która ułatwia jego aplikację. Czasem miewam problemy z otworzeniem wieczka, ponieważ bardzo mocno się zatrzaskuje a wtedy niestety muszę sięgnąć po ostre narzędzie by otworzyć tubkę.

Zapach: Zapach produktu jest śliczny-morski, bardzo orzeźwiający i świeży, na pewno nie jest chemiczny.  

Działanie: Jeśli chodzi o efekty stosowanie tego peelingu nie jestem niestety z nich zadowolona. Peeling (tak jak go nazywa producent) nawet w minimalny sposób nie zdziera martwego naskórka. Na skórze zachowuje się jak zwykły żel pod prysznic. Używając go praktycznie nie czuję drobinek jakie posiada, są naprawdę nieliczne tak jak to widać na poniższym zdjęciu. Myślę że to moje ostatnie opakowanie z tej serii, bardzo lubię "czuć" grube, zdzierające drobinki na moim ciele ale niestety... to nie jest to czego szukam.



Moja ocena: 5/10

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o peelingi to dawno temu miałam ten z Perfecty o nieziemskim zapachu kawy. Później przyszedł czas, że mieszałam fusy z kawy z jogurtem naturalnym. Efekt świetny, ale moja wanna tego nie polubiła - wszędzie zostawały fusy. Aktualnie jestem na etapie szczotkowania ciała, więc peelingi odstawiłam. Powiem szczerze, że jestem zadowolona z tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szczotkuję ale także używam peelingów;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...