Moje ostatnie zdobycze *;*

W obecnym i zeszłym tygodniu udało mi się upolować kilka ciekawych lakierów w atrakcyjnych cenach w drogerii Natura oraz w Rossmann. Powiększyła się nieco moja skromna kolekcja.




1. My Secret Nail Polish, nr. 147 lavender,
2. My Secret Matte Effect Top Coat, matowy utrwalacz manicure,
3. Essence Nail Art Twins Reloaded Glitter Topper, nr. 02 julia,
4. Essence Colour & Go, nr. 121 golden fever,
5. Essence Nail Art Special Effect Topper, nr. 15 glitter on me,
6. Eveline 8w1 Skoncentrowana odżywka do paznokci,
7. Essence Colour 3, nr.01 midnight date



Lakiery zostaną niebawem zaprezentowane na moich paznokciach ;)

5 komentarzy:

  1. Czekam na paznokcie z lakierem nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem w trakcie tworzenia;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam tą odżywkę Eveline i jestem ciekawa jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...